Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres bra ut! Hold oss oppdatert!

Så for noen dager siden at Kinc tok 3 WR,3dmark 01/03/05. Ganske sterkt gjort! Så du får jo hard konkurranse!

Men de nye ATI korta bruker jo 1.26ns minne noe som GTX korta ikkje har, så muligheten for oveklokking er jo sinsykt bra! Ser jo rundt omkring at disse x1800xt korta klokke sykt, håper på 2GHz eller mer på minne! hehe!

Lenke til kommentar
Høres bra ut! Hold oss oppdatert!

Så for noen dager siden at Kinc tok 3 WR,3dmark 01/03/05. Ganske sterkt gjort! Så du får jo hard konkurranse!

Men de nye ATI korta bruker jo 1.26ns minne noe som GTX korta ikkje har, så muligheten for oveklokking er jo sinsykt bra! Ser jo rundt omkring at disse x1800xt korta klokke sykt, håper på 2GHz eller mer på minne! hehe!

5056798[/snapback]

Det har blitt gjort, 1ghz på både core og minne.

http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=77157

Lenke til kommentar
Geek pron, no doubt! :D

5060991[/snapback]

 

:)

 

Its alive :)

 

hole-unit.jpg

 

Foreløpig er det bare en evap på den... den andre er på vei til meg i posten fra USA.

 

first-run-temp.jpg

 

-109c på evap bør funke ok på et skjermkort :)

 

Fikk også en tlf fra shg.no i dag om at de har sendt meg et DFI X-Fire Hovedkort og et X850 XT :) 850 kortet skal brukes til å teste/justere Cascaden. FX57 og X1800XT kort kommer så fort de får tak i det :)

Lenke til kommentar
Ojoj dette blir bra !!

Når det gjelder master kort, leste her om dagen at det skulle vere mulig å flashe det eine kortet med crossfire bios...

5064357[/snapback]

 

 

Nå er pakken fra Shg.no med Hovedkort+ X850XT + FX57 på terminalen i oslo.... Håper det kommer i dag :)

 

På mandag kommer siste evapen til cascaden også slik at jeg kan få gjort den ferdig.

 

I midten av uken kommer det nok et X1800XL kort fra Shg.no også som jeg skal leke litt med mens jeg venter på x1800xt kortene :)

 

Så neste uke kan bli en spennende uke for meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...