Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Niiiice spons..

Håper på rekorder nå ja, stå på ! :thumbup:

5046717[/snapback]

 

Ja dette er utroling bra av Sgh.no og jeg er meget takknemmelig for den støtten de gir meg. Ta dere en tur inn på sidene deres og kikk litt, de har mye å velge i :)

 

Har nå fått plassert de to siste kompressorene samt legt opp en del av dette komplexe røroplegget :) Blir fort kaos med så sykt mye rør , men så lenge jeg holder tunga rett i munnen når jeg kobler dette sammen går det nok bra :)

 

Shg-cascade-028.jpg

 

Når jeg bygger cascader for andre legger jeg jobb/Tid i å få den til å se pen ut.... til meg selv er jeg ikke så nøye. Jeg er KUN ute etter RÅ ytelse og mange minus grader :)

Endret av Overklokk
Lenke til kommentar
Hva var sleipt med det?

 

Utrolig bra overklokk, Shg kan forvente seg en handel med meg snart! :D

Håper du vill filme litt benching-action når du prøver deg på WR.

5050227[/snapback]

 

Kunne godt tenke meg å filme litt ja :) Men.. har ikke kamera :(

5050271[/snapback]

Hva med å låne deg et eller kjøpe? du kunne sikkert fått rabatt fra shg hvist de solgt videokameraer da ;)

Lenke til kommentar

Nice arbeid Overklokk, du kunne ikkje spurt SHG om de kunne også donert en Opteron s939 CPU (144-148) med CABNE stepping, ser ut som mange av disse klokker veldig bra, vet jo du er på XS forumet så regner med du har sett trådene om disse CPUene. Mange klarer jo 3GHz på luft, med denne kjøleløsningen du lager så kan det fort bli mange GHz... Bare ett forslag! Keep up the good work! :thumbup:

Lenke til kommentar
Nice arbeid Overklokk,  du kunne ikkje spurt SHG om de kunne også donert en Opteron s939 CPU (144-148) med CABNE stepping, ser ut som mange av disse klokker veldig bra, vet jo du er på XS forumet så regner med du har sett trådene om disse  CPUene. Mange klarer jo 3GHz på luft, med denne kjøleløsningen du lager så kan det fort bli mange GHz... Bare ett forslag! Keep up the good work!  :thumbup:

5050431[/snapback]

Høres toft ut ;)

Lenke til kommentar
Nice arbeid Overklokk,  du kunne ikkje spurt SHG om de kunne også donert en Opteron s939 CPU (144-148) med CABNE stepping, ser ut som mange av disse klokker veldig bra, vet jo du er på XS forumet så regner med du har sett trådene om disse  CPUene. Mange klarer jo 3GHz på luft, med denne kjøleløsningen du lager så kan det fort bli mange GHz... Bare ett forslag! Keep up the good work!  :thumbup:

5050431[/snapback]

 

enste problemet er det å få tak i en opteron med CABNE stepping..

virker ikke som om noen av de har kommet seg til europa :(

synd for det virker som om de har samme kjerne som FX57...

men hva skal KEB med en opreron når han har en FX? :hmm:

 

ser bra ut som alltid KEB =)

Lenke til kommentar

Da har jeg kommet litt lengere på bygget.

 

upper-evap.jpg

 

Dette er den Chilly 1 evapen som skal på det øverste kortet.

 

upper-evap-pakke.jpg

 

Cascaden nærmer seg ferdig men det er en del elektrisk igjen samt at jeg mangler den siste evapen... håper den kommer om et par dager.

 

cascade-isolert.jpg

 

Her gjenstår det å montere Evap's og manometer, samt CPEV ventilene til de 2 siste stegene. Har også litt isolasjons arbeid igjen enda :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...