minimum payne Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Skrue fyller 55 i dag så jeg vil bare gratulere han med å lage denne posten. Gratulerer med dagen, Skrue. Håper du får det du ønsker deg. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Hiver meg på! Håper jeg er på dataforum når jeg er 55! DrErling Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Gratulerer :smile: Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 gir du meg noen ører?? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Nå, om dette er sant er det bare å si gratulerer. Og må du ha mange år i vente med oss her på http://www.hw.no sitt forum :smile: Gratulerer! Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Tusen takk, allesammen! Om jeg fikk noe fint? Vel, "det stod seg", som jeg pleier å si! For det koster jo litt å lage bursdager også! Men det vanka nå påfyll både i barskap og klesskap, så da får jeg vel si meg fornøyd! Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Gratulerer med dagen Skrue! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 :smile: Happy Birthday 4u! :smile: Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Takk igjen folkens! Jeg blir nesten forlegen her jeg, men synes samtidig at det er inmari hyggelig med hilsener! Årsaken til at dette kom ut, var jo rett og slett et dårlig(?) påskudd for å fiske noen facts fra Yummy om denne: http://www.overklokking.no/sitenyheter/tea...0802/index.html Men han lot seg ikke lure nei! Og nå er snart uka til ende, så da får vi vel litt mer kjøtt på beinet etterhvert? Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Gratulerer Skrue! :-) Trenger ikke tørke inn som en gammel ost selv om du drar på årene vet du, har minst 50 år til med overklokking å vannkjøling..hehe:) Sprek som bare det! se på denne dama, klarer hun klarer du! ( ps! du er ikke mye på icq for tiden?! ) Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Grattis på "FEMTIFEM" årsdagen . Begynner å dra på åra nå ja! Om 5 år er du 60! Naijs wørk ! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Vell etter at jeg har hørt på dine lange utalelser og tester om at man IKKE trenger krafig pumpe i vannkjøling eller annet som er vannkjøling relatert , virker det som om du holder VELDIG mye på med det på fritden. Er det sånn eller har jeg skutt skivebom? Vell du får ha gratulerer med dagen. Ikke hver dag man fyller 55. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå