Gå til innhold

vilken pc er best shop?(brukt-nyt)

Anbefalte innlegg

hei,

jeg har forslag på 2 pcér enne brukt til 8200.- andre nytt til 9700.-

brukt:

AMD Athlon 64 Processor 3700+2,2ghz

HK MSI K8 Neo2

2GB Kingston value ram

Saphire Radeon X800 skjermkort

580w Hiper psu

2x200 gb WD hdd

1x160 Samsung hdd

Dvd 16x brenner

Raidmax kabinett

nytt:

AMD Athlon 64 3800+ 2.4 GHz

HK Gigabyte GA-K8NMF-9 nForce4-4X mATX/S-ATA/LAN/8ch-LYD/1394/PCIe

2x OCZ 512MB Value Series

Gigabyte GeForce 6600 GT 128MB PCIe DVI/TV-out/Twin view/Power DVD

Viking Miditower Sort m/350W PSU

Seagate 250GB S-ATA NCQ 7200RPM

NEC DVD-brenner ND-3540 bulk, intern 16X Double layer sort, bulk

jeg bruker pcén mest för multimedia

Vilken av dom skal jeg kjøpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

klarer bare ikke å få meg til hverken å kjøpe eller å anbefale brukt, dette pga man har ingen ide om hvordan utstyret har blitt brukt, som f.eks at alt har vært overklokket til det ytterste eller at pcen har stått på lasteprogram 24/7 i uker i strekk..

Så jeg sier bare: Kjøp nytt!

Lenke til kommentar

jeg har bestemt meg...

det blir den brukt.

så vitt jeg vet den var aldrig klokad !

takk for alle som hjelpde meg !

en sak til...

den nye pcén er ett tilbud som jeg fikk fra Netshop(den andre tilbudet faktist,den første var dåligare)etter at jeg bad dom at matcha tilbudet fra Lidl...

hvis nån vil se hele tilbudet kontakta meg.den ser ut for å vare bedre tilbud æn Oktober tilbudet.

Lenke til kommentar

Den brukte ville være grei, men jeg ville nok ikke gitt mer enn ca 7500 for den. Si at du lett kjøper den for 7500

Skjermkortet var ikke helt i toppklassen, men det duger greit nok foreløpig. Skjermkortet i nyoppsettet var ikke mye bedre det heller. Men de funker begge to.

Lenke til kommentar
klarer bare ikke å få meg til hverken å kjøpe eller å anbefale brukt, dette pga man har ingen ide om hvordan utstyret har blitt brukt, som f.eks at alt har vært overklokket til det ytterste eller at pcen har stått på lasteprogram 24/7 i uker i strekk..

Så jeg sier bare: Kjøp nytt!

5040575[/snapback]

Det har da vel ikke noe å si? Man får ikke klokket ihjel maskinen uten extreme kjøling, og 24/7 bør de jo absolutt ikke ta noe skade av! Jeg mener at å kjøpe brukte komponenter ikke er noe farlig..

Lenke til kommentar

Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien.

Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien!

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...