Gå til innhold

Var alt bedre før?

Pasient

Anbefalte innlegg

Altså, noen ting var bedre før. Se på det på denne måten:

Bilene: Bilene var penere før, det er et fåtall av nye biler som er pene.

Musikken: Alt av god musikk ble laget mellom 1970 og 1990. Med få unntak da.

Film: 90% av alle nye filmer suger jo. Det finnes jo få unntak, men mesteparten av de nye filmene som kommer ut, er ikke verdt og se.

Derfor har jeg konkludert med at noen ting var så altfor mye bedre før.

Jeg snakker ikke om økonomi/teknologi osv. Jeg snakker om DE TRE TINGENE jeg påpekte ovenfor.

Noen som er enig/uenig? Kom med innspill.

Endret av Pasient-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sosialt og øknomisk kan jeg ikke si at alt var så jævli mye bedre før. Tenk etterkrigstida...

Ting som biler, båter, fly, hus, musikk, filmer, synes jeg er 10000x bedre i dag enn de var for f.eks 40 år siden. Musikken jeg hører på fantes ikke på den tiden en gang. Noen gamle filmer er bra, men det er et ytterst lite fåtall av mine favoritter.

De feiteste dyre bilene før gikk i 50 km/h, nå går de i nesten 400.

TEKNOLOGIEN!? Det fantes faen ikke en gang på den tiden! Tenk datamaskin, cd/mp3 spiller, PSP, mobiltelefon HD klar plasma tv på 50". Nei ting var nok IKKE bedre før.

Gå enda lengre tilbake i tid. Vikingtida. Alle STINKA svette og bæsj? Det hadde nok vært KJEMPEKOS! :p

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Sosialt og øknomisk kan jeg ikke si at alt var så jævli mye bedre før. Tenk etterkrigstida...

Ting som biler, båter, fly, hus, musikk, filmer, synes jeg er 10000x bedre i dag enn de var for f.eks 40 år siden. Musikken jeg hører på fantes ikke på den tiden en gang. Noen gamle filmer er bra, men det er et ytterst lite fåtall av mine favoritter.

TEKNOLOGIEN!? Det fantes faen ikke en gang på den tiden! Tenk datamaskin, cd/mp3 spiller, PSP, mobiltelefon HD klar plasma tv på 50". Nei ting var nok IKKE bedre før.

Gå enda lengre tilbake i tid. Vikingtida. Alle STINKA svette og bæsj? Det hadde nok vært KJEMPEKOS! :p

5039706[/snapback]

Som du ser i den første posten min, så påpekte jeg 3 ting. Biler, musikk og filmer. Ingenting om teknologi og økonomi osv.

Lenke til kommentar

What ?! Du vil sikkert le i år 2050 og si, ja tenk på at vi satt på trege pcer, og vi ikke hadde biler som fløy "FY FAEN for noen idioter det var den gangen" :roll:

Tror du noen visste om mp3 osv den gangen ?

Lenke til kommentar

Hvis du ikke skjønnte det, mente jeg at ting var ikke bedre før, at jeg ville at det skulle være som det var før - i dag. At det bare fantes nrk1 og p1 i 2005. Seff kommer vi til å syntes at alt fra 2005 var crap i forhold til 2030, men det er ikke der det ligger. Mener at jeg liker det bedre som det er i dag, enn for X antall år siden.

Hvis vi skal holde oss til kun biler, musikk og film må jeg si det samme som før at jeg liker det bedre i dag enn det var før. Trenger ikke gå lengre tilbake enn 2000 så synes jeg alt fra da er dritt :p

Lenke til kommentar
Trenger ikke gå lengre tilbake enn 2000 så synes jeg alt fra da er dritt :p

Nja, det er en ganske naiv holdning igrunn (no offence) :hmm:

Kvaliteten på filmene er bedre i dag men innholdet er helt ræva. Filmer fra 1970 - 90 er det mange gode av, men fra 2000 og oppover må nesten hver film ha minst en ultrastor eksplosjon eller noe enda mer urealistisk.

Teknologien på bilmotorer er mye bedre i dag av opplagte grunner men det mangler på utseende av selve bilen.

Ingenting slår 80's !

Endret av Pels
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...