Pasient Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Altså, noen ting var bedre før. Se på det på denne måten: Bilene: Bilene var penere før, det er et fåtall av nye biler som er pene. Musikken: Alt av god musikk ble laget mellom 1970 og 1990. Med få unntak da. Film: 90% av alle nye filmer suger jo. Det finnes jo få unntak, men mesteparten av de nye filmene som kommer ut, er ikke verdt og se. Derfor har jeg konkludert med at noen ting var så altfor mye bedre før. Jeg snakker ikke om økonomi/teknologi osv. Jeg snakker om DE TRE TINGENE jeg påpekte ovenfor. Noen som er enig/uenig? Kom med innspill. Endret 22. oktober 2005 av Pasient- Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Litt teit å diskutere kanskje. Tross alt e det jo en grunn til at det heter; the good old days Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Var ikke for og diskutere jeg laget denne topicen, sånn egentlig. Ville bare høre om det var folk som er enige med meg. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Det har alltid blitt laget mye dårlig musikk, det har alltid blitt laget stygge biler og det har alltid blitt laget dårlige filmer. At en i ettertid kun husker høydepunktene er vel rimelig naturlig. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg er ikke enig med deg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Alt var mye bedre under krigen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 og ikke misnt skole var bedre før.... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Alt var mye bedre under krigen. 5039600[/snapback] Enig. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Litt teit å diskutere kanskje. Tross alt e det jo en grunn til at det heter; the good old days 5039569[/snapback] Jo, vi hadde det knakende flott i Jura-tiden. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Man husker de fine opplevelsene, om 30 år sier du akkurat det samme I 2000 var jo bilene fine, men i år 2030 er de jo ultra stygg Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Sosialt og øknomisk kan jeg ikke si at alt var så jævli mye bedre før. Tenk etterkrigstida... Ting som biler, båter, fly, hus, musikk, filmer, synes jeg er 10000x bedre i dag enn de var for f.eks 40 år siden. Musikken jeg hører på fantes ikke på den tiden en gang. Noen gamle filmer er bra, men det er et ytterst lite fåtall av mine favoritter. De feiteste dyre bilene før gikk i 50 km/h, nå går de i nesten 400. TEKNOLOGIEN!? Det fantes faen ikke en gang på den tiden! Tenk datamaskin, cd/mp3 spiller, PSP, mobiltelefon HD klar plasma tv på 50". Nei ting var nok IKKE bedre før. Gå enda lengre tilbake i tid. Vikingtida. Alle STINKA svette og bæsj? Det hadde nok vært KJEMPEKOS! Endret 21. oktober 2005 av Feh Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg synes det blir bedre og bedre hvert år. Nå begynner teknologien å bli skikkelig avansert, og man er kommet langt når det gjelder helse og sykdommer. Synes det motsatte av trådstarter. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Sosialt og øknomisk kan jeg ikke si at alt var så jævli mye bedre før. Tenk etterkrigstida... Ting som biler, båter, fly, hus, musikk, filmer, synes jeg er 10000x bedre i dag enn de var for f.eks 40 år siden. Musikken jeg hører på fantes ikke på den tiden en gang. Noen gamle filmer er bra, men det er et ytterst lite fåtall av mine favoritter. De feiteste dyre bilene før gikk i 50 km/h, nå går de i nesten 400. TEKNOLOGIEN!? Det fantes faen ikke en gang på den tiden! Tenk datamaskin, cd/mp3 spiller, PSP, mobiltelefon HD klar plasma tv på 50". Nei ting var nok IKKE bedre før. Gå enda lengre tilbake i tid. Vikingtida. Alle STINKA svette og bæsj? Det hadde nok vært KJEMPEKOS! 5039706[/snapback] Som du ser i den første posten min, så påpekte jeg 3 ting. Biler, musikk og filmer. Ingenting om teknologi og økonomi osv. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Oh ye, for tha win. 5039825[/snapback] Tommy Seebach R.I.P Lenke til kommentar
Pels Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 De feiteste dyre bilene før gikk i 50 km/h, nå går de i nesten 400. TEKNOLOGIEN!? Det fantes faen ikke en gang på den tiden! Tenk datamaskin, cd/mp3 spiller, PSP, mobiltelefon HD klar plasma tv på 50". Nei ting var nok IKKE bedre før. What ?! Du vil sikkert le i år 2050 og si, ja tenk på at vi satt på trege pcer, og vi ikke hadde biler som fløy "FY FAEN for noen idioter det var den gangen" Tror du noen visste om mp3 osv den gangen ? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hvis du ikke skjønnte det, mente jeg at ting var ikke bedre før, at jeg ville at det skulle være som det var før - i dag. At det bare fantes nrk1 og p1 i 2005. Seff kommer vi til å syntes at alt fra 2005 var crap i forhold til 2030, men det er ikke der det ligger. Mener at jeg liker det bedre som det er i dag, enn for X antall år siden. Hvis vi skal holde oss til kun biler, musikk og film må jeg si det samme som før at jeg liker det bedre i dag enn det var før. Trenger ikke gå lengre tilbake enn 2000 så synes jeg alt fra da er dritt Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Kan si meg enig med at musikken var bedre før....de beste filmene ble laget for en del år siden.......å bildene skal jeg ikke si så mye om.... Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg er uenig. Bilene, musikken og filmene finnes fortsatt idag, i tillegg til nye perler. Bare overse det du ikke liker. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Trenger ikke gå lengre tilbake enn 2000 så synes jeg alt fra da er dritt Nja, det er en ganske naiv holdning igrunn (no offence) Kvaliteten på filmene er bedre i dag men innholdet er helt ræva. Filmer fra 1970 - 90 er det mange gode av, men fra 2000 og oppover må nesten hver film ha minst en ultrastor eksplosjon eller noe enda mer urealistisk. Teknologien på bilmotorer er mye bedre i dag av opplagte grunner men det mangler på utseende av selve bilen. Ingenting slår 80's ! Endret 21. oktober 2005 av Pels Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå