arsi Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Siden nextgentel ikke lenger kan levere 2500kbps til meg, trenger jeg en annen ISP Jeg tenker på å bestille enten Start.no eller Canal Digital? Har noen av dere erfaringer med de her?? Får bra hastighet på dem, eller er det sånn som NGT: at jeg bestiller 2500 men istedet får jeg bare 800. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hvorfor er ikke Bluecom med i beregningene dine? Etter min mening leverer Bluecom kjempebra linjer. Lenke til kommentar
arsi Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 tenkte på det, men var litt for dyrt med 550 kr prmnd og 70kr i tillegg uten fasttelefoni Lenke til kommentar
arsi Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 men har noen erfaringer med Canal Digital Maxi? Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 men har noen erfaringer med Canal Digital Maxi? Ja, har 5/2 linja. Hastigheten er ganske god. Sliter litt med høy ping og litt pakketap. Lenke til kommentar
arsi Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 hva vil d si da?? i forhold til ngt bravo Og hvorfor? Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hvis du har kabelt tv fra før er jo canal digital ett bra valg både på stabilitet og pris. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Har precis gått över till CD efter 4 år som kund hos NGT. De långa telefonköerna tog helt enkelt knäcken på mig som bara har IP telefon. När routern "ballar" ur så må man ju använda mobilen och då koster det fort en del pengar med en timme i kö varenda gång. Jag hade ngt's 6mbit nånting ned och 780 nånting upp och det var stabilt och fint, men ping i spel var alldeles för dåligt. Spelar en del COD och det var inte ofta man hade 3 servers under 55. Med CD får jag plötsligt massor under 50 som låg över 70 förrut. 2mbit upp ger en helt annan upplevelse för mig i alla fall. Bara 1-2 minuter i kö skadar ju inte heller. Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Er kabeltv bredbånd bra generelt? For jeg bestilte smartcall 4000/600 linje via kabel tv Lenke til kommentar
arsi Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Har bestillt Canal Digital Maxi 4000/1000 har aldri hatt bredbånd gjennom tvkontakten.....får se hvordan det ender opp blir sikkert bedre enn NGT sin 2mbit mangel. Men veit dere om jeg må si opp NGT eller gjør canal digitalt det automatisk? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Du må sei det opp sjølv, då CD leverer over sitt eige nett (kabel/fiber) mens ngt leverer over telefonettet. Lenke til kommentar
arsi Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 burde jeg si opp før eller etter jeg har satt opp nettet med canal digital Lenke til kommentar
Thorz Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Hey arsi. Hvordan gikk alt med CD? Jeg tenker å skifte til dem oxo fra Bluecom. Håper du kan poste noe tilbakemelding om dette. Takk. Lenke til kommentar
audioboy Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Har Canaldigital Maxi. Er utrolig fornøyd! Har flyttet med meg abonnementet to ganger og meget bra oppetid og hastighet hele tiden!! Aldri trøbbel!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå