tullball85 Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Har glemt innloggingspassordet i XP... noe jeg kan gjøre for å finne det igjen uten å reinstallere xp? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Nei...isåfall så ville det vere i strid mot hw.no sine regler...mener at slike tråder som dette har blitt stengt tidligere.. : Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 OT: Dette kan da ikke stride imot rettningslinjene... Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Jeg kan ikke skjønne helt hvorfor han bryter retningslinjene her. Stakkaren har jo bare glemt innloggings passordet. Noe han må ha for å logge seg inn i Windows. Samme må jeg for å logge meg på internett til Telenor. Glemmer jeg passordet, er jeg jo så heldig at jeg kan få nytt over sms da. :smile: Er det derimot snakk om å "hacke" seg inn på ANDRES pc`er, skjønner jeg B|Real sitt poeng med at det strider mot retningslinjene. Også hvis det er snakk om en serial-key, men sånn som tullball85 har lagt det frem høres det jo ikke sånn ut.. Og dessverre kan jeg ikke hjelp deg tullball85! :smile: Prøv å søk på Goggle eller andre søkemotorer. Det er nok ikke bare deg som har hatt det problemet. Kanskje ringe Microsoft?? Mvh meg.. Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Prøv og søke på http://neworder.box.sk. (Siden er ikke 100% virus fri så scan alle filer du laster ned ifra siden) Lenke til kommentar
Hurra Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Det er enkelt på den måten at du bare behøver å slette filen WINDOWSsystem32configSAM Det er der passordene er lagret og du nullstiller passord for admin/brukerkontoer ol. Så kan du bare opprette brukerkontoer på nytt. Du mister ikke tilgangen til beskyttede filer ved å gjøre dette. Det må noen triks til for å få slettet filen (starte fra en annen boot/OS eller bruke en utility) søk på forumet (eller identen min) så er det forklart flere ganger tidligere. Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Jeg har også svart på dette mange ganger: Se her: http://www.lostpassword.com/windows-xp-2000-nt.htm Lenke til kommentar
goodies Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Takk! En interessant link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå