Gjest Slettet-yXKhlxsjUZ Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hei! Hvordan skal jeg få brent Ubuntu Live CD? Prøvde, men kom bare inn i no DOS lignende greier :S Her er et par skjærmbilder fra NERO. Har jeg brennt CD'n feil kanskje? Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Velg File > Burn Image, eller noko slikt. Lenke til kommentar
vpaulsen Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 start nero burning rom Gå til fanen recorder Velg burn image På eldre versjoner av nero ligger burn image under File fanen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yXKhlxsjUZ Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 start nero burning romGå til fanen recorder Velg burn image På eldre versjoner av nero ligger burn image under File fanen 5039221[/snapback] Fant burn image! Men skal jeg brenne Win-rar arkivet? (zip-fila) eller whut? Fordi ingen av filene i mappa er av typen .iso , .cue eller .nrg og det er bare disse filene nero vil åpne... Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Det er ingen WinRAR eller ZIP-fil, det er berre Windows som får deg til å tru det (aktiver i Windows slik at den viser filendelsar). Brenn den fila du, burde gå fint. Lenke til kommentar
vpaulsen Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Fant burn image! Men skal jeg brenne Win-rar arkivet? (zip-fila) eller whut? Fordi ingen av filene i mappa er av typen .iso , .cue eller .nrg og det er bare disse filene nero vil åpne... 5039301[/snapback] Det er ingen WinRAR eller ZIP-fil, det er berre Windows som får deg til å tru det (aktiver i Windows slik at den viser filendelsar). Brenn den fila du, burde gå fint. Winrar er konfigurert til å åpne iso filer ved installering My computer -> Tools -> Folder Options ->View -> fjern kryss "Hide extension for know ....." Apply Endret 21. oktober 2005 av vpaulsen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yXKhlxsjUZ Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Ok! Cd'n er brennt og ubuntu starter (i allefall nesten): Hva er galt? Lenke til kommentar
dayslepr Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 feilbrennt CD, nesten helt sikkert ... prøv igjen - om du ikke får det til sender jeg deg en gratis (tester at den funker først) .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå