Martink700i Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Fikk meg en god latter i dag, da en i klassen min, som har kjøpt min gamle k700i kom og viste meg at det så ut som den ladet, altså batteridisplayet beveget seg som når den lader. Er det noen andre som har hatt erfaring med dette? vær så snill å flytt denne hvis den er feilplassert Lenke til kommentar
Armani Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 hadde samme problem da jeg hadde SE-K700i men det viste seg at det var en programvare feil og at software måtte oppgraderes Lenke til kommentar
robot Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Det har jeg aldri opplevd med min k700. Men så har jeg den nyeste sw'en på min telefon. Men det er nok llurt å oppgradere den, så det ikke skjer igjen. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Det er som Armani skrev ovenfor kun snakk om en FW feil... Dermed skal en FW oppdatering gjøre susen. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Så fint da! Da trenger du jo ikke å tenke på lading mer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå