Oaka Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Jepp, nyeste Famitsu inneholder bilder av Final Fantasy III remaken til Nintendo DS. Her er bildene: Dette her synes jeg ser fantastisk bra ut. Minner meg veldig om Final Fantasy IX til PSX, som antageligvis er mitt favorittspill i serien. Gleder meg stort til dette, ja. Endret 21. oktober 2005 av Oaka Lenke til kommentar
Zithor Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Baaah FF3 er det der hovedpersonen er Terra ? Kewlish spill det Lenke til kommentar
Oaka Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Nope, det er FF6. Det heter FF3 i USA da. Lenke til kommentar
astroleif Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Dette må jo være FF3! Altså det japanske nr 3... FF4 og 6 ble kalt henholdsvis 2 og 3 i usa og kom til snes. nr 1 kom til nes, mens 2 og 3 kom bare ut i japan på famicom (nes) Nr 5 kom bare ut i japan til snes. Fra nr 7 ble utgitt hovedsakelig til PS. Dette spillet (FF3) er det eneste som ikke har blitt oversatt til engelsk. 1, 2, 4, 5 og 6 har blitt utgitt til PS1 Endret 1. november 2005 av astroleif Lenke til kommentar
jingt Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Dette er konvertering av FF3 for NES, men i 3D Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Ååååårhhh, nå trodde jeg det var snakk om en remake av FF3/VI! Blir nok bra dette også, men tenk dere FFVI i smud 3d med scoren spilt inn av et ordentlig orkester! *sukk* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå