somethingblue Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 hei dette gjelder windows xp nå har jeg fått et problem med at maskinen restarter seg selv. det har bare skjedd 1 gang og det var idag morges, men det samme skjedde 4-5 ganger for ca 1 måned siden så jeg vet det er samme problem. for ca 1 måned siden satte jeg på maskinen og den sto på ca 24 timer før jeg satte meg ved skjermen. da hadde maskinen startet seg på nytt og vel så det. det samme skjedde neste morgen (sjekket maskinen før jeg gikk på jobb) og neste der igjen. den ene gangen så våknet jeg 4-5 sekunder før det skjedde. jeg tok system restore og etter det funket alt bra intill nå . hva kan dette komme av, jeg tviler på overoppheting for jeg pleier å ha den på i ca 2 uker før jeg lar den hvile ca 10 timer og nå hadde den bare stått på i 24 timer og dette var etter at den hadde hvilt seg. vet noen hva dette problemet kan komme av , jeg tar systemrestore nå men er interessert i å høre noen forslag på hva som kan være feil. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Slå av automatisk reboot, så får du sannsynligvis en bsod som forteller deg hva som er feil. Lenke til kommentar
klure Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Hvis du lister opp hardwaren din blir det litt enklere for folk å hjelpe deg også... Jeg har en Athlon XP 1800 som jeg har problemer med i XP.... Lenke til kommentar
EC Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Feilpostet. Stenges og flyttes. -moderator yummy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg