ze5400 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Spilte for en stund tilbake et helt genialt spill hvor man skal kjøpe og pusse opp biler, for å så kjøre race med dem. Man har masse muligheter for å finjustere bilen sin, og man kan få bilen sim most hvis man krasjer, da må man fikse det igjen. Noen som vet hvilket spill jeg mener? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hot Rod? eller noe lignende navn... Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Nei, ingen av dem Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hva annet enn Street Legal Racing eller Street Legal Racing Redline kan det være? Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Yess Stealth, YOU ARE THA MAN!! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hva annet enn Street Legal Racing eller Street Legal Racing Redline kan det være? 5039170[/snapback] utrolig mye bugs i det spillet da Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 complexity : Minimalt med bugs når du har lagt inn alle patchene. Og utrolig kjekt når du laster ned og legger inn VELDIG MANGE biler og deler Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 complexity :Minimalt med bugs når du har lagt inn alle patchene. Og utrolig kjekt når du laster ned og legger inn VELDIG MANGE biler og deler 5039690[/snapback] oki lasta ned nyeste patch.. men fikk bare error.. kansje jeg trenger alle tidligere patcher først? min bugg er at det lagger uansett grafikk\oppløsning og jeg har godt over maskinkravene.. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Aldri hatt noen problemer, og jo, du har rett. Alle patchene må installeres i rekkefølge. De overlapper hverandre. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) prøvde med den første patchen nå.. funka heller ikke.. Check... Check: cars\racers\Baiern_data\meshes\FL_quarterpanel_2.scx CRC Error: cars\racers\Baiern_data\meshes\FL_quarterpanel_2.scx Cancel install... Install aborted. Error code: -7 edit: glemm det.. prøvde en gang til så funket det Endret 21. oktober 2005 av complexity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå