Gå til innhold

nytt hk til socket a!

nzch

Anbefalte innlegg

Heisann, mitt Abit Nf-7-s v2.0 gjikk nettopp dukken. Så fekk eit gratit Abit KD7-G av ein kompis. Dette støtter jo imidlertidli kun FSB 333, noe som viste seg å være svært så elendigt for meg. Siden eg har ein AMD XP 2500+ barton som kjørte 11,5x240 stabilt før med mit NF-7. Men nå kunne e gkun kjøre den som ein Xp2500. Desutten har dette eit VIa K400 brikkesett som eg synest ikkje har noe god ytelse. Så nå vil eg kjøpe det beste HK til socket A,

har sett 2 stykker eit

Abit AN-7 som ingen netlevrandører har på laget, og så kom eg over dette kortet K7N2-Delta2-Platinum, nForce2 400Ultra, Socket A, FSB400, GLAN, SATA RAID, Firewire, Dual DDR400 men kunne ikkje finne noen tester på det, noen som har noe å tilføle om dette kortet? Er dette bra til:

-overklokking

-ytelsemessigt

-stabilt

-bra osv

Eller noen som selger eit AN-7 kort? Eller noen som veit kor eg kan kjøpe eit?

Takk for kjappe svar.

Forresten om eg ska oppgradere Cpuen min og hovudkortet, kva vil det beste eg kan få ver? For ikkje supåermykje penger, men det beste HK og CPU, har ein Kingstone 1024 pc3200 brikke som kosta 2500 kroner, så må ver noe som går med det. takk

Helsing

Per Daniel Pettersen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
trenger eit som eger seg bra til klokking, det der har max databushastighet på 333, etter det eg leser så:!

5039157[/snapback]

Databusshastighet henspiller på at det offisielt støtter 333 prosessorbuss, ikke minnebuss. Minnet er 400 offisielt også. Uofisielt støttet forrige versjon av det kortet 474 (2x237) synkront, så det kan klokkes det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...