Becks69 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hei Jeg har en p4 2,8GhZ på et ASUS p4c800-e deluxe hovedkort. Har 1 gb ram. Nå har jeg nettopp formatert, og installerte også nyeste versjon av biosen (en beta versjon) - når jeg nå skrur på pc'en skjer det ingenting! Ved å trykke på del og f1 får jeg opp oppstartsbildet. Der står det: Overclocking failed! Please enter setup to re-configure your system. Press f1 - run setup Press f2 - load default values and continue Jeg har som sagt en 2,8, og det står at den kjører på 2,8 i biosen. Hva skal jeg gjøre? Kan det være biosen som ikke takler min kombi, og er det derfor lurt å "downgrade" den? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Dette er helt normalt når du oppgraderer bios som du har gjort. Bare gå inn i bios, også velger du save and exit, så er alt iorden igjen. Lenke til kommentar
Becks69 Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Dette er helt normalt når du oppgraderer bios som du har gjort. Bare gå inn i bios, også velger du save and exit, så er alt iorden igjen. 5038822[/snapback] nei, det der stemmer ikke. Jeg har prøvd å trykke f1 - save og restarte. Da er skjermen svart (og power-led blinker som om det ikke er noe tilkoblet på skjermen). Sånn står den uten at noe skjer! Om jeg presser f2 så starter den opp vanligvis - men om jeg installerer noe nytt og må restarte stopper den opp og skjermen er sort. Jeg prøver å downgrade nå Verre enn antatt det også... men ser forresten at den nye biosen sier at jeg ikke har onboard lan. det har jo jeg. vanskelig å få lastet ned nye drivere og slikt nå... f*en Endret 21. oktober 2005 av Becks69 Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Resett jumper til BIOS på hovedkortet og ta ut batteriet i minst 10 min. Sett alt i sammen igjen, og start opp. Får du spörsmål om å gå til setup eller å fortsette, velger du fortsette. Lenke til kommentar
Becks69 Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Resett jumper til BIOS på hovedkortet og ta ut batteriet i minst 10 min. Sett alt i sammen igjen, og start opp. Får du spörsmål om å gå til setup eller å fortsette, velger du fortsette. 5038940[/snapback] blir det reset til den bios som fulgte med hk da? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg