Mafo Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Dropper nødSIM Vi skrev i går om at NetCom lanserte en ny tjeneste som gjorde det mulig for bedriftskunder å bruke Telenors nett hvis deres eget nett tok kvelden. Nå trekker operatøren tilbudet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
whom Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Løsningen virket for tungvinn til å bli en "hit" uansett. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Telenor er jo mer pålitelig enn Netcom da og jeg kan ikke huske at nettet til telenor har falt ut i det siste, imotsetnign til netcom som har hatt flere skandaler den siste tiden. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Telenor er jo mer pålitelig enn Netcom da og jeg kan ikke huske at nettet til telenor har falt ut i det siste, imotsetnign til netcom som har hatt flere skandaler den siste tiden. 5038962[/snapback] Kontantkortkundene til Telenor er kanskje ikke helt enig med deg her, de opplevde nylig både å ikke kunne ringe eller motta samtaler i opptil flere timer, og rot med ringesaldo. Men skryt til Telenor for raskt å fikse det hele, og tilby kompensasjon med ekstra påfyll på kontantkortet for de som ble rammet! Du nevner flere skandaler hos Netcom, og da lurer jeg på hvilke du tenker på, utenom da nettet var nede og ustabilt flere døgn i strekk? Vil anse det som "en skandale", ikke flere.. Endret 23. oktober 2005 av escobar Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Det har vært flere slike episoder, ikke bare 1 Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Det har vært flere slike episoder, ikke bare 1 5049464[/snapback] Noen ganger faller nettet ut i visse områder, dette skjer hos både Telenor og Netcom.. eksempler på flere skandaler? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Jeg referer bare til denne artikkelen http://digi.no/php/art.php?id=277603 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Jeg referer bare til denne artikkelen http://digi.no/php/art.php?id=277603 5050653[/snapback] De to gangene var jo rett etter hverandre med samme problem hvis jeg ikke husker helt feil, altså 1 gang med ca. 2 døgn uten dekning. EDIT: Telenor er flinke med mobil dekning, men flere ganger i året kan store deler av kommunen min være uten internett og alt, det gjelder alt i fra butikker, terminaler, telefon og mye annet for alle kunder... Endret 24. oktober 2005 av datating Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg