H4ngm4N Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hei, etter vgs. tenkte jeg å ta utdanning på NTNU, da tenkte jeg på master (evt. PhD etterpå) i enten fysikk eller kjemi. Men en venn i klassen min viste meg et blad for utdanning i forsvaret, hvor det sto at hvis man gikk befalskolen et år så kunne man ta sivilutdanning på universitet eller høyskole og få dekket kost og losji og i tillegg få litt lønn for det, mot at man jobbet i forsvaret noen år etter fullført utdanning. Det jeg lurer på er hvor mange år jeg binder meg til å jobbe i forsvaret og hva slags jobb jeg får der. Jeg vil jo helst ha noe med kjemi eller fysikk å gjøre. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 jeg er ikke sikker, men på www.forsvar.no så står det mye om utdanning innen forsvaret. Jeg fant ikke et direkte svar på ditt spørsmål der, men om du sender en mail er de sikker mer enn villig til å hjelpe. Lykke til og om du finner et svar på siden så hadde det vært fint om du posta det i tråden. Jeg er litt nyskjerrig selv Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Dette er noe jeg lurer på selv. Når må jeg eventuellt søke? Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Ville tro at man ikke kan søke før sesjonen Lenke til kommentar
Klette Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Ring inn til de og hør? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå