Mafo Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Ukens flørt: Nokia 7380 Denne uken har vi valgt Nokias 7380, som etter vår mening er det peneste familiemedlemmet i L`Amour-kolleksjonen som ble presentert denne uken. Denne telefonen kan by på både speil, gullfarger og stilrene linjer. Les artikkelen her Lenke til kommentar
FaO Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 jaja, det var ikke så værst design d der.... men er sikkert en god del over mitt mobil-budsjett Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Kanskje den vakreste flørten noen sinne Flere live-bilder av skjønnheten: http://www.mobilmania.cz/Mobilnitelefony/A...D=2&EXPS=&EXPA= Lenke til kommentar
graastein Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Testet denne idag på Technoport Veldig stilig mobil, utrolig at en så liten mobil har 2MPx kamera:) Passer perfekt som en ekstra brife telefon Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Utrolig fin telefon nokia har kommet med. Jeg er helt foreslsket i speilfunksjonen på displayet. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 For en utrolig vakker telefon. Vil si at det ER den vakreste flOrten noensinne. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Iallefall hvis man tar hun der modellen også i betrakning Selv liker jeg ikke helt den fargekombinasjonen. Blir for gyselig med oransje, lysebrunt og mørkere brunt på en gang - helt uten noen bestemt struktur :S Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 urk, tror jeg foretrekker dama fremfor mobilen her. saken er værre en den andre pinne mobilen til nokia jo. og det trodde jeg ikke skulle gå an... men men, smaken er som baken. er derfor det er såpass mange mobiltyper der ute Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Bare jeg som ikke syntes noe særlig om modellen? Når jeg leser hva du skriver Einar høres det jo veldig logisk ut. Slike farger høres forferdelig ut på papiret, men når jeg ser på bildene av den kan jeg ikke nekte for at jeg synes den er nydelig. Sånn kan det gå. Lenke til kommentar
Friedrich II der Grosse Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hei! Jeg synes den telefonen er helt nydelig! Håper jeg klarer å kjøpe den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg