enden Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Fasinerende diskusjon, dette med trærne, men begynner det ikke å bli litt vel på kanten av topic? Uansett, prototyper på elektronisk papir begynner jeg å bli lei av. Det har vært snakk om det i mange år, og en rekke utvilkere har vist mer eller mindre halvferdig prototyper uten av vi har hørt fra de igjen. Det blir sikkert gøy en gang i fremtiden, men jeg tror egentlig det er lenge før vi kommer dit at vi har en reell konkurent til papiret. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Lurer på hvor lenge en slik skjerm kan holde uten å måtte lades opp jeg, for blir det en akseptabel pris og batterilevetid på det så ser jeg at det godt kan hende jeg anskaffer meg en slik en... 5038807[/snapback] Nesten 100% sikker på at den skjermen der er selvstendig Må nok kobles på en mobiltelefon/PDA/spesialdesignet minnebrikke for den/PC og tar strømmen den trenger fra det Men hvis jeg forsrod riktig så trenger den ikke energi for å holde bildet på skjemen så det skulle ikke være noe i veien for å bare koble fra <sett inn produkt her> hvis du vil det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå