Dr.Ittsekk Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 - Ridge Hall computer-assistanse; Kan jeg hjelpe deg? - Ja.. jo.. jeg har problemer med Word... - Hva slags problem? - Vel, jeg skrev en tekst.. og plutselig ble ordene borte! - Ble de borte? - De forsvant. - Hmm. Så hva er på skjermen din nå? - Ingenting. - Ingenting? - Den er blank, og det skjer ingenting når jeg skriver. - Er du fremdeles i Word, eller gikk du ut av programmet? - Hvordan kan jeg vite det? - Ser du skrivebordet på skjermen? - Skrivebord på skjermen?? - Glem det. Kan du flytte musepekeren rundt på skjermen? - Det er ingen musepeker der. Som jeg sa: Det skjer ingenting når jeg skriver... - Har monitoren din et power-lys? - Hva er en monitor? - Det er den skjermen som ser ut som en TV. Har den en lampe som lyser når skjermen er skrudd på? - Jeg vet ikke. - Hm.. se på baksiden av monitoren din og se om du finner hvor strøm-kabelen går. Finner du den? - Ja, den fant jeg. - Flott! Følg ledningen og se om den er plugget i veggen. - Ja, der er den. - Da du så bak på monitoren, så du om det var to kabler der? Ikke bare en? - Nei. - Det skal være to. Gå bak og se om du finner to kabler der. - Ok, her er den andre ja. - Følg den, og fortell meg om den er koblet inn på baksiden av datamaskinen. - Jeg klarer ikke å se der. - Ehh.. ikke? - Nei. - Kan du ikke bøye deg over og se? - Det er ikke fordi jeg ikke kan bøye meg over. Det er på grunn av mørket. - Mørket? - Ja, kontor-lyset er av, og det eneste lyset jeg har er det som kommer gjennom vinduet. - Så skru på lyset da. - Jeg kan ikke. - Ikke? Hvorfor ikke? - Fordi det er strømbrudd her. - Strøm... Strømbrudd? Aha! Okay, jeg tror vi har løsningen nå. Har du fremdeles manualen som fulgte med da du kjøpte datamaskinen? - Ja, de ligger her.. - Bra! Legg dem ned i esken, og pakk sammen datamaskinen slik den var da den var ny. Så kjører du og leverer maskinen der du kjøpte den. - Huff da?? Er det virkelig så ille?? - Jeg er redd det ja. - Javel, men hva skal jeg si til dem? - Fortell dem at du er for dum til å eie en datamaskin! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 hahahaahahaaha! Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 hahahahahahah!!!ha!!! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 hehe.. morsom tekst Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Driiiiiit bra :!: :!: Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Hahahahaha så bra Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Haha! Skikkelig bra! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 me like skdjalkdasjda Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hehehehe!! Konge bra Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 OLOLOLOLOL var skambra den Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 LOL, :!: (dumme 14 tegnsregel) Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) :!: ..... haha... Endret 1. november 2005 av Trussl Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hahaha er det mulig?! Den er ikke fake? Faktisk utrolig hvor lite enkelte vet om datamaskiner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå