Gå til innhold

Hvilket lag liker dere best å spille?


  

124 stemmer

  1. 1. Hvilket lag liker dere best å spille?

    • Amerikanske (USMC)
      63
    • Arabere (MEC)
      31
    • Kinesiske (CHINA)
      13
    • Speler ingen rolle
      17


Anbefalte innlegg

Av de tre har jeg spillt mest USMC. Men det er også naturlig ettersom USMC er med på alle maps. Legger man sammen Kina og MEC, har jeg spillt dem mest.

 

Det kommer helt ann på banen. Liker ikke så mange av kina sine baner, så det blir ofte MEC eller USMC baner, og da igjen kommer det helt ann på banen hva som er mest gøy. Liker bedre å angripe enn å forsvare f.eks. Driter egentlig en lang i hvilke våpen som er tilgjengelige, har alle utenom 2 unlocks uansett. Men AK101 er jo overlegne både AK47 og M16 imho, så det blir ofte MEC de gangene jeg vil spille assault eller medic. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle hvert et alternativ til på pollen: Et fett, alle sidene har plusser og minuser. Og spill tiden min er vel fordelt sånn ca likt på alle landene.

 

Edit: Kan vel si at det var et eller to mer eller mindre usmaklige innlegg her også...

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Eg har no fjerne nokre rasistiske innlegg, og diskusjon rundt desse. Denne typen innlegg vil vi ikkje ha her på forumet, og dette vil bli slått hardt ned på.

 

 

MEC er forresten ikke Pakistanere, burde endres til Arabere

5045181[/snapback]

Done.

 

Skulle hvert et alternativ til på pollen: Et fett, alle sidene har plusser og minuser. Og spill tiden min er vel fordelt sånn ca likt på alle landene.

5045638[/snapback]

Har lagt til "Speler ingen rolle".

Lenke til kommentar

USA, for da slipper jeg fullstendig å se i chaten når noen bruker standarduttrykk. Dessuten har de fine uniformer.

 

Araberne kommer nest. Jeg husker veldig mange av de muntlige standarduttrykkene deres, så det går bra å være arabermann for meg, ja. Okey uniformer på araberne.

 

Til slutt kommer kineserne, for de synes jeg har så stygge, dårlige uniformer, hodeplagg, stemmer og språk. :p

 

De har også forskjellige kjøretøy og våpen, og generelt liker jeg best de som amerikanerne, med unntak av J-10-en til de to andre lagene.

Lenke til kommentar
Av de tre har jeg spillt mest USMC. Men det er også naturlig ettersom USMC er med på alle maps. Legger man sammen Kina og MEC, har jeg spillt dem mest.

 

Det kommer helt ann på banen. Liker ikke så mange av kina sine baner, så det blir ofte MEC eller USMC baner, og da igjen kommer det helt ann på banen hva som er mest gøy. Liker bedre å angripe enn å forsvare f.eks. Driter egentlig en lang i hvilke våpen som er tilgjengelige, har alle utenom 2 unlocks uansett. Men AK101 er jo overlegne både AK47 og M16 imho, så det blir ofte MEC de gangene jeg vil spille assault eller medic. :)

5043812[/snapback]

 

De er da ikke USMC-baner i spillet (Kan ikke kalle Wake for en USMC-bane akkurat ;) )

Lenke til kommentar
Av de tre har jeg spillt mest USMC. Men det er også naturlig ettersom USMC er med på alle maps. Legger man sammen Kina og MEC, har jeg spillt dem mest.

 

Det kommer helt ann på banen. Liker ikke så mange av kina sine baner, så det blir ofte MEC eller USMC baner, og da igjen kommer det helt ann på banen hva som er mest gøy. Liker bedre å angripe enn å forsvare f.eks. Driter egentlig en lang i hvilke våpen som er tilgjengelige, har alle utenom 2 unlocks uansett. Men AK101 er jo overlegne både AK47 og M16 imho, så det blir ofte MEC de gangene jeg vil spille assault eller medic. :)

5043812[/snapback]

 

De er da ikke USMC-baner i spillet (Kan ikke kalle Wake for en USMC-bane akkurat ;) )

5057317[/snapback]

 

flisespikking, du vet godt hva jeg mener :tease:

Lenke til kommentar
Dessuten føler jeg at MEC har bedre kjøretøy enn de andre lagene.  :yes:

5043134[/snapback]

Ja, uten om apc og heli.

5043446[/snapback]

 

APC'en er jeg sånn halvveis enig med, BTR-90 har dårlig kanon, men forleden dag satt jeg i WZ-551 og ble massakrert av minigunen på en Blackhawk....

 

Transportheliet til MEC funker best som en felle (alltid moro å la noen fiender hoppe inn, og så hive et par granater inn bakluka :devil:) men angrepsheliet er ganske bra IMHO.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...