eisa01 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg er på utkikk etter 1gb ddr2 sodimm for en powerbook jeg har kjøpt, så derfor tenkte jeg jeg skulle se i prisguiden. Men her ble jeg bare forvirra, det er jo både ECC og ikke ECC oppført. Men når jeg besøker f.eks cshop og komplett så har de samme varenr., selv om cshop og komplett er uenige om det er ecc eller ikke Hvem er det som har rett? Jeg må ifølge apple ha PC2-4200 DDR2 SDRAM i maskina, og vil ikke bestille feil. Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 Noen? Det er jo ganske alvorlig at den viser både ECC og ikke ECC blandet. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 det enkleste er jo å gå til www.kingston.com, taste inn varenummer og sjekke med produsenten Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 det enkleste er jo å gå til www.kingston.com, taste inn varenummer og sjekke med produsenten 5042521[/snapback] http://www.ec.kingston.com/ecom/configurat...o=KVR533D2S4/1G Der står det der ikke er ECC, men i datasheeten står dette: Note: The module defined in this data sheet is one of several configurations available under this part number. Whileall configurations are compatible, the DRAM combination and/or the module height may vary from what is described here. However, in no configuration will the module height exceed 30.00mm. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Så de kan variere i størrelse... betyr ikke noe for selve funksjonen. De er non-EEC, enkelt og greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå