Gullars Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Eg har følgjande skrivar: Epson Stylus CX6600 Går det an å kopla denne på det trådlause nettverket, slik at eg kan skriva ut frå laptopen min utan å måtta kopla han på skrivaren med usb-kabel? Lenke til kommentar
s7yle Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Er det en nettverkskriver? Hvis ja, så må du kjøpe deg et trådløs nettverkskort til printeren. Hvis det er en lokal printer så er jeg ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Det er vel i utgangspunktet ikkje ein nettverksskrivar, men eg lurte berre på om eg kan bruka han som det... Lenke til kommentar
s7yle Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 hvordan ska du bruke den som nettverksskriver når den ikke er det? kanskje jeg tar feil, men jeg tror ikke det er mulig. Lenke til kommentar
Fresh-T Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Du trenger en "printserver": Her EDIT: har du en trådløs router? isåfall kan du kjøpe en slik Her Endret 22. oktober 2005 av Fresh-T Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Koble skriveren til denne printer server boksen og sett på fast ip, dermed tar du å mapper opp denne på de maskinene du skal printe ut fra. Dette gjøres ved å gå inn på add/remove printers, Local Printer, TCP/IP Port og skriv inn ip adresse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå