tohuha Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Noen som kan hjelpe meg. Etter jeg har lagt inn gta3 på min maskin, har jeg lenge prøvd å få ordna opp slik at mitt skjermkort Nvidia riva tnt2/m64 pro 32mb, ikke slutter å fungere når jeg spiller gta 3. lur som jeg var gikk jeg på nett å lastet ned en driver som heter omega 1.1.8.2, når jeg hadde lagt inn den driveren fungerte maskina etter restart, men så kom problemet. Etter å ha lagt inn driveren å restartet, skulle jeg inn på bios å forandre masse, slik det sto beskrevet at man skulle for å få optimal ytelse med denne driveren. Bøff hele greia, nå starter ikke maskina lenger. Har prøvd å restarte cmos. det hjelper ikke. indikasjonenr jeg får, er at det ikke er innstaler noen ram brikker, da det kommer lange pip me jevne mellomrom fra maskina. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
alibaba Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Du har sikkert satt noen minneinnstillinger som minnet ditt ikke klarer og da resulterer i at maskinen din ikke vil boote. Men å resete BIOS vil fikse det, rart det ikke gjorde det i ditt tilfelle. Prøv å gjør det engang til og slik som beskrevet i hovedkortmanualen din. Lenke til kommentar
tohuha Skrevet 22. august 2002 Forfatter Del Skrevet 22. august 2002 Jeg har et a7v 133-c hovedkort. Her er det ingen jumpere for å clear cmos, men det er 2 punkter som skal kortsluttes. dette har jeg gjort flere ganger. samme har jeg prøvd ved å ta ut batteriet, og kortsluttet dær. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 hm, lukter litt virus her. Vet dessverre ikke hva du kan gjøre hvis dette faktisk er tilfellet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå