klunde Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Jeg skal sette opp en rutine som skal hente alle filer som kommer inn til en ftp konto og flytte disse til en gitt katalog. Men hvis jeg enkelt og greit setter opp enten en "dos" filkopierer eller en "FTP Get" så har jeg ingen ide om filene jeg henter faktisk er ferdig lastet opp til ftp serveren. Er det noen som vet om noen tools/script/rutiner for å forsikre meg om at filene er ferdig lastet opp før jeg henter den ut igjen? PFT Endret 21. oktober 2005 av klunde Lenke til kommentar
dayslepr Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Jeg skal sette opp en rutine som skal hente alle filer som kommer inn til en ftp konto og flytte disse til en gitt katalog. Men hvis jeg enkelt og greit setter opp enten en "dos" filkopierer eller en "FTP Get" så har jeg ingen ide om filene jeg henter faktisk er ferdig lastet opp til ftp serveren. Er det noen som vet om noen tools/script/rutiner for å forsikre meg om at filene er ferdig lastet opp før jeg henter den ut igjen? PFT 5038009[/snapback] sjekk om ftp-server-programmet ditt har noen mulighet til scripting; da er det sikkert mulig Lenke til kommentar
klunde Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Ja, alt er mulig, det var jo det jeg lurte på - om det var noen som viste hvordan det lot seg gjøre - ikke om det er mulig... Lenke til kommentar
dayslepr Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Ja, alt er mulig, det var jo det jeg lurte på - om det var noen som viste hvordan det lot seg gjøre - ikke om det er mulig... 5051087[/snapback] må vite hvilken server det er snakk om edit: mulig du var åpen for forslag her når du nevner "tools" sjekk: http://www.nightmare.com/medusa/ http://twistedmatrix.com/ Endret 24. oktober 2005 av dayslepr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå