Boralis Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Fatter ikke at du gikk på den Snekker'n, men takk for moroa du ga oss andre. Jeg er altfor dårlig i tysk til å vurdere gehalten i den testen. Det faktum at det tilsynelatende ikke er å finne på et begripelig språk betyr vanligvis bare en ting, nemlig at vi må vente for å få noe endelig svar. 5129130[/snapback] Mulig du også går på en slik før du når 15000 poster her på forumet Lenke til kommentar
Del Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Det har tatt meg 2 år 9 mnd å nå 378, unnskyld 379, så røft regnet vil det ta meg 107 år. Innen den tid går jeg på det meste... Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Det største minuset ved "Dempsey" virker å være det enorme strømforbruket: http://www.2cpu.com/review.php?id=110&page=8 Wow. The Xeons draw some serious power. Considering the added processing power you get from Bensley (over the Lindenhurst machine), the additional wattage doesn't seem too out of hand. Then again, I definitely couldn't imagine what the power bill would be like to maintain a whole server room full of those monsters. I could either leave these machines running on my test bench, or I could leave every single light on in my house 24/7. Mer om dette her: http://news.com.com/2061-10791_3-5940478.h...40478&subj=news Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Dette er vel uholdbart for de som ikke ønsker en varmeovn..eller ønsker å sløse energi. Må si jeg faktisk setter pris på min [email protected] som knapt lager en lunk på "kontoret".. Fyrer jeg opp "ur-prescott'en" kan jeg fint bruke denne som varmovn...selv når det er -10 grader og ingen fyring ellers.. I så måte er mine "Dothan's" dårlige varmeovner de også.. til og med "dårligere" enn "Venice'n".. On-topic: Det er skuffende at ikke Intel gjør noe med "thermal design".. selv om ytelsene ifølge testen Snorreh linker til viser at "Dempsey" yter meget bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå