Zederics Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) fungerer ikke dette på andre mobiler enn k750i og w800i ? 5039355[/snapback] nei kun w800i og k750i 5039374[/snapback] pågrunn av at begge modellene består av samme hardware der hvor at firmwaren til w800i er en liten oppgradering forhold til k750i og du får med en 512mb brikke som ikke følger med k750i..... long liv w800i gb prosjekt på gang Endret 26. november 2005 av Zederics Lenke til kommentar
Eikje3 Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Det er kanskje litt lenge etter at emnet var "varmt", men dum som eg var prøvde eg dette. Det virket ikkje og nå kjem ikkje Memory Sticken i pcen. Den kjem fint i w800i en etter at eg formaterte på mobilen. Men Windows XP finner den ikkje. Nokon som kan hjelpe? på forhånd takk. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Å doble minnet fungerer ikke. For å løse problemet setter du kortet inn i telefonen, åpner filbehandleren i telefonen, klikker på "Mer" og velger "Formater ekst. minne". Da blir kortet formatert tilbake til 512 MB som er den korrekte størrelsen. -snubbel Lenke til kommentar
-Olsen- Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Å doble minnet fungerer ikke. For å løse problemet setter du kortet inn i telefonen, åpner filbehandleren i telefonen, klikker på "Mer" og velger "Formater ekst. minne". Da blir kortet formatert tilbake til 512 MB som er den korrekte størrelsen. -snubbel 5267091[/snapback] Jeg har en annen størrelse på kortet en det skal være siden det var eneste som funka etter jeg klikka kortet. Men ved å formatere fra telefonen, endrer den størrelse og.... eller bare sletter den alt? Lenke til kommentar
aslelid Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Kult! fikk meg w800i og kunne vært interessant å prøvd! =) Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Kult! fikk meg w800i og kunne vært interessant å prøvd! =) 5337819[/snapback] Du har lest mer enn navnet på topic? Lenke til kommentar
wil Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Tror ikke jeg skal prøve dette jeg. Husker jeg prøvde dette med disketter i sin tid på Windows 95 maskiner, dette funka fint, men det ble noe tull når jeg skulle sette disketten inni en maskin med annet OS. Selv har jeg 64 Mb på memory sticken i telefonen og det holder forsåvidt. Tenkte jeg skulle kjøpe mer senere en gang. Men en ting: Jeg kan kjøre et 2 GB minnestick i en K750i, sant? Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Er det noen som faktisk har fått det til ?? Dei som sier at det fungerer sier ingenting om dei har prøv å fylle kortet ? Er det iheletatt noen som har fått det til å funke 100% ? 1gib hmm fristene men kan noen komme med eit konkret svar, funker det eller ikkje ? nb: Ja eg har faktisk lest heile topic... Lenke til kommentar
cosmogs Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Genialt, takk for tipset. Lenke til kommentar
cosmogs Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) Gjorde dette på min k750i med 512 mb minnekort, fylte opp minnet og det virker aldeles utmerket. Eneste bieffekt for min del er at filemanager ikke lenger åpnes automatisk når jeg plugger tlf inn i USB. Men jeg vet hvor min datamaskin ikonet ligger og der er den. Helt greit. Endret 26. desember 2005 av cosmogs Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Gjorde dette på min k750i med 512 mb minnekort, fylte opp minnet og det virker aldeles utmerket. Eneste bieffekt for min del er at filemanager ikke lenger åpnes automatisk når jeg plugger tlf inn i USB. Men jeg vet hvor min datamaskin ikonet ligger og der er den. Helt greit. 5339960[/snapback] Gratulerer, du er en av ytterst få som hevder å ha fylt opp kortet ditt med hell.. På alle andre forumer jeg lest om dette på nettet så er det i snitt 50 personer som ikke får det til og 3 personer som hevder det fungerer.. Snodig! Mine Memorystick Duo Pro fra Sony på 1GB og Sandisk på 512MB gikk ikke an å fylle opp uten at det ble kræsj og reformatering for å få de til å fungere igjen.. Lenke til kommentar
cosmogs Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) Panta rei... Etter gjentatte systemcrash på tlf sise 10 min... Synes ikke lenger dette var så genialt og reformatterer.... Endret 26. desember 2005 av cosmogs Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Panta rei...Etter gjentatte systemcrash på tlf sise 10 min... Synes ikke lenger dette var så genialt og reformatterer.... 5340109[/snapback] Det var vel det jeg tenkte kom til å skje.. kjipt, men visdommen er vel at virker det for til å være sant.. ja, så vet dere alle resten av den reglen! Lenke til kommentar
cosmogs Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Panta rei...Etter gjentatte systemcrash på tlf sise 10 min... Synes ikke lenger dette var så genialt og reformatterer.... 5340109[/snapback] Det var vel det jeg tenkte kom til å skje.. kjipt, men visdommen er vel at virker det for til å være sant.. ja, så vet dere alle resten av den reglen! 5340176[/snapback] Av skade blir man løk Det virkelig triste er, minnet kan aldri bli stort nok. Det vil alltid være ønske om å lase inn mer mer mer. Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Dere som har fått det til å funke hvem merke er minnekortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå