petterbaa Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Heisann Sitter med en oppgave som går ut på å finne mest mulig fakta stoff om hodetelefoner, går på elektronikk og skal levere en stor oppgave om dette 2 desember, så trenger all mulig ifo jeg kan få. Linker til bra sider er bra eller hvis noen vet ossen de er oppbygd og feks hvordan man kan lage en illustrert med tegninger osv hadde det vært suverent Bare skriv i vei alt dere kan om hodetelefoner, og i hvilken former de finns, hva som skiller et godt hodeset fra et dårlig osv.. takker for alle svar Mvh Petter Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 vel, jeg kan ikke så mye, men det er jo nesten det samme som vanlige høyttalere, bare mye mindre skala... hvis du prøver www.google.no så finner du kanskje noe der, på www.howstuffworks.com har de kansje også noe Lenke til kommentar
ketilmorstøl Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Hmm, har ikke sett noen litteratur som kun omfatter hodetelefoner, men prinsippet er akkurat det samme som høyttalere. Bare mye mindre skala. Hvis du ikke finner det du trenger på web, er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med meg, så kan vi sikkert fikse en "session" hvor vi går igjennom grunnprinsippene og det mest grunnleggende. Burde vel ta sånn ca 2-3 timer alt etter hvor mye ballast du har om elektronikk fra før og hvor grundig du vil igjennom temaet. Send meg en IM. Mvh Ketil Morstøl Norsk importør av beyerdynamic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå