CaZiO Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Har en oppgave på skolen om mikrofoner. Har googla litt uten å finne det store. Så jeg lurte på om noen viste om en bra side (eller flere) om hvordan en mikrofon er bygd opp og forskjellige typer mikrofoner og sånt mgns Lenke til kommentar
taffel Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Google Endret 21. oktober 2005 av taffel Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Har googla litt uten å finne det store. 5037787[/snapback] Hvis du ikke la merke til det har jeg allerede googla! Fant noe men problemet er at det meste krever god kjennskap til teknisk engelsk. Så jeg er ute etter et par enkle og greie sider på norsk OT: Synes det er unødvendig av deg å legge igjen en link til google når jeg skriver at jeg ikke finner det jeg leter etter der. Samtidig er det noe som heter 3 ords regelen på forumet her! Blir kvalm av folk som kommer med google linker for å øke post counten i steden for å komme med noe fornuftig! *raporteres* Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Musikkpraksis har hatt flere artikler om dette opp gjennom årene. Aner ikke om de er publisert på web, da, men du kan jo kikke. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Vær vennlig å les igjennom trådstarternes poster før dere svarer. Det er unødvendig å linke til google uten en gang å gi han en søkestreng da han alt har søkt på google uten hell. I tillegg til dette er det bevisst omgått 14-tegnsregelen. Advarsel utdelt. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Howstuffworks.com Finner nok litt info der om hvordan de virker også står det vel litt om de forskjellige typene.. Kommer nok litt lengre etter å ha lest igjennom.. Lenke til kommentar
taffel Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Beklager den du.. Hoppet nok elegant over det punktet der du skrev at du googlet. Her er en link som kanskje kan hjelpe deg: Lydrommet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå