AntifA Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Har en fop 38 som jeg begynner å få nok av. Dessuten har jeg nettopp flyttet på hybel, og begynner å bli lei av de gamle naboene mine som spør om jeg aldri blir ferdig å støvsuge.. :smile: Hvilken stillegående vifte bør jeg kjøpe? Vil ha en som har like bra effekt. Er det dessuten veldig vanskelig å bytte vifte? Har aldri gjort det, og om det er vanskelig tror jeg jeg bare glemmer hele greia.. :smile: Hm.. Bør jeg kanskje sette inn en kabinettvifte i samme slengen? Det bør vel være ganske enkelt? :smile: Lenke til kommentar
Colin Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Hadde vært fint om du sa noe mer om maskinen din. Pål Lenke til kommentar
Lefsas Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Volcano 7 silent viking(socket a) er ei veldig god vifte som du burde vurdere... man trenger egentlig ikke flere vifter enn den, men setter du inn 2kabinettvifter(ei som suger ut og ei som suger inn) da har du optimale grejr Lenke til kommentar
AntifA Skrevet 2. september 2002 Forfatter Del Skrevet 2. september 2002 Ja jeg burde vel strengt tatt ha oppgitt noen specs! :smile: T-bird 1000Mhz, Abit KT7 hovedkort og et Aopen HQ45 kabinett.. Resten er vel ikke så viktig? Om dere lurer på hvorfor responsen er så sen, så er det fordi internett ikke kommer til Tromsø før 2004.. :smile: Skal ta en kikk på den Volcano tingen. :smile: Kjipt at vifteguien på overklokking.no ikke funker forresten.. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Mist silent twin hos Microplex _________________ [ Denne Melding var redigert av: Goebbels på 2002-09-02 23:52 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå