Hansa92 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hei! Når jeg sitter på toget fra IF til SW eller SW til IF så er det ikke akkurat så mye å gjøre... Så da bruker jeg Alt+Tab for å sjekke forumet, Allakhazam etc. Men når jeg rekner med jeg er framme får jeg meg en ikke så altfor god overraskelse... Jeg står midt i undergrunnsbanen... Så er det bare å ta beina fatt å løpe (det går ikke an å bruke mount der)... Noen som veit hvordan dette kan fikses (om det er mulig)? Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 ikke presse alt+tab?Skjer det samme da?Ellers så kan du kjøre i window mode! Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 huske på å sette deg ned Lenke til kommentar
.V. Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hadde før et problem med at jeg ble disconnecta om jeg alt-tabba mens jeg i en loading screen (på zeppelin med andre ord), løste seg da jeg gikk over til windowed mode. Lagger ikke så mye mer enn fullscreen som enkelte skal ha det til, og om du haker av de 2 valgene under "windowed mode" ser det helt likt ut som fullscreen, bare at det tar 0.5sec å alt-tabbe. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Jeg har alltid blitt så fascinert av havet på den turen der... Anbefaler deg å bare se på det imens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå