Targa_PC Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Har et lite problem som jeg ikke kommer ut av. Jeg må logge meg på hver gang jeg har vert ute av forumet. Jeg har krysset av for "husk meg", men det ser ikke ut til å hjelpe. Er det noen triks som hjelper ? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Har du skrudd på cookies (informasjonskapsler)? Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Har verken skrudd av eller på. Forandringen kom ved oppdatering av forumet. Men i Opera er HW forumet med på lista over cookies. Hva mener HW drift om saken ? Endret 21. oktober 2005 av Targa_PC Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Det er neppe et problem ved forumet, så du må nok sjekke alle innstillingene dine. Det kan være at innstillinger som fungerte med den gamle versjonen ikke fungerer med den nye. NB: JEID! (Jeg Er Ikke Drift) Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Men i Opera er HW forumet med på lista over cookies. Men nå er det jo ikke forum.hw.no lenger — har du prøvd å sette diskusjon.no? Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Da ser det ut til at "hukommelsen" er i bedring. Har egentlig ikke gjort annet enn å se over innstillinger for småkaker. De er satt til "aksepter" og har ikke ikke blitt endret. Men nå ser det ut som problemet har løst seg. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Til alle andre som har problemer med akkurat dette etter en forumoppgradering eller lignende, så er det svært så vanlig. Det kan ta mange dager før IPB igjen husker brukerne sine. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Hva med en cleane cachen og logge inn igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg