Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Aprilia RS eller Rijeu RS2 Matrix? eller andre?


2bb1

Anbefalte innlegg

Med turtallsperre rett innstilt så kan de såfall ikkje ta deg på rampa, men muligens sende deg inn til biltilsynet, men da rekker du å gjere den original fyrst.

5067722[/snapback]

Ja, det skal ikkje være noe problem. Går vell rundt en ukes tid før de tar den inn hvis du blir tatt, tror jeg? Bare gjør som jeg sa tidligere, gjem knappen til turtallsperra. Da finner de ikke ut noe.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
hvis du ønsker orginal sylinder, er det vel ikkje stor fare for at den er slitt, siden du ikkje kommer opp i allverden med turtall. men stempel derimot, koster bare en femtilapp elns. så har du et nytt et, kanskje litt vanskelig å montere hvis du ikkje har gjort det før, men det går fint.

 

Og en moped som har gått  over 10000km er langt ifra ubrukelig. hra selv en TSX som eg tror har gått det dobbelte, har ikkje skjekket triptelleren i det hele tatt siden eg kjøpte den. og den funker fint. alt eg gjorde v aå kjøpe nytt stempel.

 

Spørr eieren om hvor lenge det er siden diverse reprasjoner ol blei gjort sist, som overhaling osv.

 

Og eg lurer bare litt, for 20 000 får du en ny moped. du betaler alvorligtalt ikkje 20k for en brukt en, vertfall ikkje en som har gått 10k km.

 

og som andre sier, så ville eg valgt en Aprilia RS. ganske tøffe sykler.

 

(Lang post  :cool: )

 

Vegard :D

5039673[/snapback]

 

 

du får ikke en NY R-moped for 20.000!!:S må opp i 30.000 da ja

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...