Duqe Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Etter at jeg har slått av windows så kommer "NÅ KAN DU SLÅ AV MASKINEN" skjermen, før slo alt seg av, men nå må jeg itilleg trykke på power knappen på kabinettet for at maskinen skal slåes av. Er det i hovedkortet eller windows jeg kan konfiguere dette? Takk for all svar! (Bruker engelsk windows) Endret 21. oktober 2005 av duqe77 Lenke til kommentar
miXer Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Detta var vel litt tynn info. Si litt mer om hvilken windows du kjører, hvilket hovedkort du har, og hvor gammel er selve pc'en/kabinettet.? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Gå til kontrollpanelet, så åpner du Strømalternativer. Der finner du APM (Automatic Power Management). Merk av denne og klikk OK. Nå skrur den seg av selv tenker jeg? Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 Gå til kontrollpanelet, så åpner du Strømalternativer. Der finner du APM (Automatic Power Management). Merk av denne og klikk OK. Nå skrur den seg av selv tenker jeg? 5038015[/snapback] Takk for svaret, men jeg finner ikke APM valget. Har gått innom CONTROL PANEL -> POWER OPTIONS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå