PoW Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Hei. Har startet klan sammen med noen i klassen. Vil spiller biljard på www.jippii.no Vi tilbringer utallige IT-timer med spilling. Vi tullet litt med det, og fant ut at det hadde vært morsomt med en webside =) Vi er høyst useriøse, og dette er stortsett bare på gøy =) http://home.no/framework1/poolz0rz/poolz0rz.html <- Midlertidig URL Koden behøver dere ikke kritisere, den er det photoshop (<3) som har laget (Tabellen på bunnen skal ikke være der, jeg bare glemte å ta den vekk da jeg prøvde meg fram i DW) Hva synes dere om designet så langt? Endret 20. oktober 2005 av PoW Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Design: Pene farger, men noe vanskelig å se teksten. Spesielt hvis leseren er svaksynt eller fargeblind. Ta hensyn til alle brukere av nettet, kjør validable fargekombinasjoner. Layout: Ikke bra. Det ser helt dumt ut på min WideScreen. En liten smal strek i midten. Dessuten er dette en typisk nybegynner-layout. Prøv noe mer originalt. Kode: Grøss og gru. Tips: Lag koden selv. Bruk CSS til alt som har med posisjonering, formatering, farger og o.l. å gjøre. Posisjoner med class eller id mot CSS, ikke bruk tabeller. Lykke til med prosjektet. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Siden bøgger litt, i allefall i Opera. Fint design, designet skulle kanskje ha endå ein farge, blir litt kjedeleg. Hover på menyen oppe hadde og gjort seg. Men ellers, ei fin side dette, Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Bra kombinasjon av farger, kanskje den blå "hovedfargen" skulle utpeke seg litt mer, ved å bre den litt mer ut over det grå..... Lenke til kommentar
PoW Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Takk for kritikk =) Skal komme med oppdateringer etterhvert Bra kombinasjon av farger, kanskje den blå "hovedfargen" skulle utpeke seg litt mer, ved å bre den litt mer ut over det grå..... 5045296[/snapback] Kan du spesifisere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå