Pak Ling Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Hei, jeg trenger litt hjelp med å velge ny mobil. Jeg har kommet fram til 2 som jeg har lyst på. Enten SE W800i eller N 6230i Jeg er en gutt som går på VGS og trenger ny fordi den gamle N 3200 er ødelagt. Hvem av dem skal jeg gå for? Ps: Sorry hvis jeg bryter noen forum-regler nå. Min første post. Takk for hjelpen. Pak Ling Endret 21. oktober 2005 av Pak Ling Lenke til kommentar
sa&ck Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hei ! siden jeg har w800i nå og har hatt nokia 6230i så kanskje jeg kan gi deg et tips eller to. Nokia 6230i: meget lett å bruke/skrive tekst-meld osv. det er en bra skjerm på den men for liten hvis man skal måle opp mot dagens standard skjermer idag. tastatur er bra men den 5-veis navigasjons knappen er for dårlig. faktisks så synes jeg at navigasjonsknappen på den gamle nokia 6230 var mye bedre. Kamera er helt greit. Mp3/radio avspiller er rett og slett for dårlig, i hvertfall hvis denne vurderes opp mot SE w800i. W800i: lett å brukeSkrive meld. osv. Suveren skjerm, bra størrelse. tastatur er kanskje det beste jeg har kjent/brukt fra en Sony Ericsson mobil. Kamera er noe av det beste på mobilmarkedet. Mp3/radio spiller ER det beste på markedet. Min konklusjon/annbefaling: gå for w800i. Markeds verdi vil også holde seg mye høyere hvis du skulle vurdere å måtte selge ved et senere tids punkt. mvh Sa&ck Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 spørs jo om han trenger mp3. Prisdifferansen er på ca. 1000korner også. Men hvis ikke det stoppe deg, så les poten over meg. (Velg heller W800i enn 6230i) Lenke til kommentar
Pak Ling Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 Takk for hjelpen! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå