Gå til innhold

Er denne pcen bra? si din mening, tips og div.


Lantador

Anbefalte innlegg

Dell Inspiron 8200 1600VT

 

skjerm: VT - 15'' TFT SXGA

 

cpu Pentium 4 prosessor - M 1,8GHz

 

Minne: 256MB DDR SDRAM/266MHz

 

HD: 40GB Ultra DMA/ATA 100 (5400RPM)

 

Grafikk:64MB DDR nVidia Geforce 4-440 GO 4xAGP 3D

 

ROM: DVD/CD-RW COMBO Drive 24x/8x/8x/24x

 

 

config på dell sin hjemme side

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville ikke kjøpt Inspiron 8200 som bærbar i utgangspunktet, fordi den rett og slett er for stor, og kvaliteten er for dårlig.. Ytelsen er meget bra, skjermkortet godt osv, men stooor.. Gå heller for en 4150 hvis du skal ha dell - spare fort godt over 1 kg, og det merkes rimelig godt!

 

Ellers må jeg si meg enig i 1.6 GHz (eller 1.7), og heller mer ram - et par hundre mhz mer vil sannsynligvis utgjøre mer med tanke på varmeutvikling, og dermed støynivå, enn ren ytelse du vil ha bruk for. Prosessorkraft er det mer enn nok av her uansett :smile:

Lenke til kommentar

har nesten samme maskin selv, og det er absolutt en god maskin!;)

 

som folk nevner, det er veldig liten forskjell på 1,8 og 1,6 ghz...og jeg også anbefaler oppgraderingen til 512 ram, men dette kan du gjøre seinere ved å kjøpe 3.parts-minne...

 

selv så er jeg veldig fornøyd med 15' enhanced uxga skjermen, men noen mener det blir for smått!;) men skjermen er sylskarp, og er veldig behagelig fra alle vinkler!=)

 

men, jeg føler meg litt forpliktet til å minne deg på at dell sin kundebehandling kan til tider være elendig!;)

 

...det er den beste spillemaskinen til denne prisen! men den er jo relativt stor og tung da...

 

mvh

krister

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...