Budeia Skrevet 7. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2013 Etter framføringen av storband sa Vinni til Agnete: "Jeg bare så det knirka i nepa 'ri". Det har kommet undertekst på nett-tv, og der står det; "Det knirket i nesa di." (Stjernekamp.) Lenke til kommentar
TEE Skrevet 14. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2013 Mange som ikke vet at leiesoldat betyr legosoldat på svensk :-) Som ikke blir like morsomt når du ser på hva ordet "legosoldat" faktisk betyr her i Sverige. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 27. august 2022 Rapporter Del Skrevet 27. august 2022 Så en film nå der en bounty hunter får et oppdrag med instruksen "I need this quarry alive". Oversatt til: "Jeg trenger dette steinbruddet i live." Lenke til kommentar
Joey223 Skrevet 18. november 2022 Rapporter Del Skrevet 18. november 2022 Zeeza skrev (På 22.7.2013 den 20.54): haha, denne fikk meg til å humre høyt på bybanen, som vanligvis er en ganskje kjedelig affære.. tror jeg må begynne å kalle folk iq-troll on topic: make up sex - sminkesex.. Det var denne kommentaren som fikk meg til å le på toget men resten her er morsomt Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 20. november 2022 Rapporter Del Skrevet 20. november 2022 Petter Solberg en gang i tiden. "It's not only only but but" Ikke bare bare men men... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. november 2022 Rapporter Del Skrevet 20. november 2022 (endret) Norsk: Tilhengerkrok - Svensk: Dragkula (Dracula) Endret 20. november 2022 av Simen1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå