xD^^ Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jeg skal kjøpe meg dette kabinettet om det er noe å satse på. Jeg har to spørsmål: - Er det noe å satse på i det hele tatt? - Bør jeg bytte ut de medfølgende ADDA viftene (16db oppgitt) med disse Mist viftene? Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg har dette kabinettet! Og for å svare på spørsmålene dine 1. Ja, det er virkelig et kabinett å satse på. Veldig stilrent og pent, og sidedørene demper faktisk litt støy når de settes på. Det eneste jeg syns er litt minus, er at det ikke finnes Mic, Headsett koblinger i front. 2. Jeg byttet ut de viftene fra adda med 2 SilenX 120mm 11db, og de bråker MER enn adda viftene... Selvsagt blåser de ikke like mye luft, men det er ikke dårlige vifter. Lurer faktisk på å bytte om viftene igjen. Har du penger og har lyst, så må du virkelig gå for dette kabinettet.... Har ikke angret et sekund Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Jeg har dette kabinettet! Og for å svare på spørsmålene dine 1. Ja, det er virkelig et kabinett å satse på. Veldig stilrent og pent, og sidedørene demper faktisk litt støy når de settes på. Det eneste jeg syns er litt minus, er at det ikke finnes Mic, Headsett koblinger i front. 2. Jeg byttet ut de viftene fra adda med 2 SilenX 120mm 11db, og de bråker MER enn adda viftene... Selvsagt blåser de ikke like mye luft, men det er ikke dårlige vifter. Lurer faktisk på å bytte om viftene igjen. Har du penger og har lyst, så må du virkelig gå for dette kabinettet.... Har ikke angret et sekund 5037693[/snapback] Tusen takk for et veldig bra svar. Det minuset gjør ikke noe for meg, fordi jeg har et headsett/annlegg som har lange ledninger, så det bli nok Lian-Li PC6070 Scand på meg ja. Men jeg tror nok jeg skal kjøpe viftestyring for å regulere de ADDA-viftene. Tusen takk! Endret 21. oktober 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 Noen fler som har meninger/erfaringer med dette kabinettet? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 "Update". Jeg har nå bestilt kabinettet; Lian-Li PC6070 Scand. Kommer til å legge ut bilder senere, hvis det er ønskelig. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Legg ut bilder. Jeg vurderer kabinettet her selv. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Jeg ser også etter et nytt kabinett. Dette så spennende ut. Hadde satt stor pris på om du la ut noen bilder av kabinettet og monteringen i det. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Jeg kommer til å lage en engen tråd der jeg viser monteringen,' viftene og diverse funksjoner. Kommer også til å gjøre noen andre diverse ting som sleeving. Ikke fortvil om det tar litt tid, har jo nettopp bestilt pakka, så 1-5 virkedager. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Flott. Jeg gleder meg. Du må poste en lenke til monteringstråden her så jeg er sikker på at jeg får det med meg. Lenke til kommentar
reds Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Det første jeg tenkte når jeg så det, var: "Oi, et kjøleskap på Microplex?" Men etter nærmere titt fant jeg ut at det var et kabinett. Et fint et også! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Flott. Jeg gleder meg. Du må poste en lenke til monteringstråden her så jeg er sikker på at jeg får det med meg. 5052052[/snapback] Ja, om jeg ikke gjør det kommer jeg til å sende en PM til de som har postet her og/eller har vist interesse. -- Ja, da har kabinettbyttet startet. Jeg fikk i dag kabinettet og noen deler fra Microplex. Om du vil lese videre, check this out: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=488581 Endret 26. oktober 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå