FV Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Gambla på at dette er rette plassen og prate om slikt. Vi kan ta TFC (Team Fortress Classic) som et godt eksempel på min problemstilling. Men dette skjer i alle Half-Life mods. Jada, du skal få vite hva problemet mitt er.. nå! Når jeg spiller TFC på skandinaviske og engelske server ligger jeg på en ca. 50 ping, vanligvis. Men i det siste så har det vært umulig og spille dette flotte spillet, pga. når jeg springer ut i slagmarka hopper pingen min opp til hele 300+ med en gang. Trekker jeg meg litt unna krigen senkes pingen igjen. Hvis du har spillet TFC så vet du hva en skikkelig slagmark er Det er så sinnsykt mye som sprenger på likt. Sinnsykt med skudd som flagrer rundt deg. Men ikke på min PC. Nei, der kan pingen komme opp i 1000+ i det værste. Alt står stille. Dette plager meg sinnsykt! Des mer granater og folk på en gang, des mer ping får jeg. Det skal jo ikke skje? Pingen skal vel ikke øke dersom jeg har møkkapc? Var dette HELT uforståelig? Kan prøve og lage en kortere versjon: Pingen går opp når det er mye som skjer på en gang. Kan sikkert ramse opp det lille jeg vet om pcen min: AMD Athlon™ XP 1800+ 1.54 GHz 768 MB RAM GeForce 4 TI4600 (dunno hvor mye ram på kortet) Nextgentel ADSL 3mbit Charlie Det skulle vel være god nok maskin til TFC og CS og DOD osv? Men det går RÆVA når det er mye som skjer på likt! Noen som har peiling / forslag? På forhånd, takk! EDIT: La til linja mi også. Endret 20. oktober 2005 av FV Lenke til kommentar
FV Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 Anyone...............? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå