storken Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 jeg trenger et program for å lage spill i java bare småspill altså. kan jeg skrive noe mer? Lenke til kommentar
tasjlbaill Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) brukte eclipse da jeg hadde oo-programmering i vår. prosjektoppgaven var å lage et spill, og det gikk som smurt med eclipse du kan gjøre om .java-filene dine til en .jar-fil som vil være en kjørbar fil med alle .java-filene komprimert inn. dette kan du gjøre i eclipse, bare husk at referering til bilde- og lydfiler blir litt annerledes enn vanlig dersom du skal gjøre spillet om til en .jar-fil. Du finner det ut Endret 20. oktober 2005 av tasjlbaill Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 feilpostet, denne passer bedre i programmeringsdelen av forumet. Flyttes. Lenke til kommentar
storken Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 googlet etter eclipse og fikk bare opp bilen eclipse har du en link som funker. BTW: takk for flytt Lenke til kommentar
Grom Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 www.eclipse.org Hvis du trenger UML- plugin: http://www.omondo.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå