White Fox Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hei Klarte å rename flere videofiler slik at de alle fikk samme filnavn bare med (1), (2) osv etterpå... Nå vet jeg ikke hvilken episode som er hvem; jeg kunne lese dette utifra det gamle filnavnet deres. Hvordan klarer jeg å finne ut hvilken episode som er hvem? Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Det er kanskje litt for sent nå, men rett etter du forandret navnen så kunne du ha høyreklikt en tom plass i mappen og valgt angre navneendring (Ctrl+Z). For fremtiden så du ikke gjør den feilen en gang til, så kan du jo gå inn på egenskaper til filen og velge skrivebeskyttet. Edit: du kan jo søke på google etter videofilmene og finne bilder til de og da kan du gjerne se hvilken det var, ut i fra navnene på bildene. Hvis du skjønne. Endret 20. oktober 2005 av xanonymx Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Ja, det var litt for sent. Det blir mye stress å se etter bilder osv; er syv episoder som har feil filnavn. Finnes det ikke noe skjult filinformasjon som viser gamle filnavn eller no? Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 vet ikke om det er noe sjult informasjon. Men syv episoder er jo ikke så mange. Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Ja, det var litt for sent. Det blir mye stress å se etter bilder osv; er syv episoder som har feil filnavn. Finnes det ikke noe skjult filinformasjon som viser gamle filnavn eller no? 5036493[/snapback] Hvilken episoder? Noen kan sikkert hjelpe hvis du sier filesize, playtime og sånne info... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå