Berrern Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jeg har nylig satt opp 2 stk. Raptor 74GB i RAID0, men er noe bekymret for sikkerheten. Riktignok er diskene helt nye, men man vet aldri; Seagate'n min tok kvelden etter bare drøye 5 måneder Uansett, RAID0 er jo blant de minst sikre løsningene.. Så jeg har behov for å ta backup, helst 4-5 ganger i uka. Er det noen som har et program å anbefale for dette? Har 2 stk 200GB harddisker, og tenkte å avsette en 140GB partisjon på en av disse til backup. Håper noen kan hjelpe, jeg er SVÆRT urutinert når det gjelder backups! På forhånd takk Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Feks. http://www.handybackup.com/ Finnes 100vis flere.. bare å finne deg et du liker.. Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Backup4all Likte den så bra at jeg faktisk gikk så langt at jeg kjøpte den Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Kan jo bruke innebygde backupen i win xp (bare går ut fra at det er det OS't som brukes) Skriv "ntbackup" fra Start/kjør og velg advance mode og velg skedulere jobber. Derifra kan du legge til jobber i en wizard og velge hva som skal tas backup av, hvor det skal legges, og hvor ofte det skal tas backup. [EDIT] Litt engelsk og norsk her, da jeg sitter på en eng win xp. Endret 21. oktober 2005 av B-QL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå