brolle Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Skal kjøpe en ny receiver el.fosterker til hjemmet og tenkte å legge i ca.2.500,- Ønsker å høre om det er noen som har gode tips til meg.Skal brukes til sorroundanlegg men mest til musikk og jeg er mer opptatt av at den spiller fint på lavt volum enn høyt.Høyttalerne er Infinity. Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 får ikke mye for den prisen egentlig.. billigste jeg ville sett på er Pioneer VSX-915.. den gir absolutt mye for penga. (dette er vel sånn ca 25 gangen jeg anbefaler denne forsterkeren her nå.. folk begynner vel bli lei av å høre det snart. ) Lenke til kommentar
tropic Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 hvorfor ikke stereo?? da får du myemer for pengene.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Skal brukes til sorroundanlegg 5035900[/snapback] hvorfor ikke stereo?? da får du myemer for pengene.. 5040223[/snapback] Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Det beste du får nytt for den prisen er nok pioneeren, Du burde også sjekke ut bruktmarkede feks AVtorget eller Qxl.no, Fyndbørsen har hyggelige priser, tipper du klarer og finne noe til den prisen der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå