Fredrik Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Ok, dette skal skrives ned:Lars er moden! Det skal nevnes at jeg ikke er verdens største fan av high school-komedier og lignende. Dette ble rett og slett for dumt. De jeg kjenner som ikke ser særlig mye film likte Terkel i Knipe. Jeg hatet den. Hadde han lignet på meg så hadde han vunnet filmstjerne. 5036125[/snapback] Kommer fra mannen som digger filmene fra Worst-listen på IMDb. Jeg likte Terkel i Knipe. Så teit, svart humor. ^^ Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 11 års aldersgrense er passe, men jeg hadde heller ikke reagert om den hadde blitt vist på Barne-Tv. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Elsket den! Utrolig mange morsomme sanger og kule sitater, og _jeg_ synes at filmen tar opp mange viktige samfunnsspørsmål med tanke på hva mobbing kan føre til og fattige barn i andre land Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 Hæ? Etter det jeg fikk med meg, var slutt-moralen at det var greit å mobbe, banne, drepe, banke opp folk, fordi det aldri får noen konsekvenser... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Moralen var jo at man ikke skulle sette seg på edderkopper. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Når folk som er godt over 11 år ikke fatter filmen så tror jeg nok 15-års grense hadde vært på sin plass. Jeg har tydeligvis overvurdert intellektet til 11-åringer. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Hva mener du om filmen da Olsen? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Alt kan spøkes med om det gjøres på en bra måte. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Har hørt om Terkel i knipe. Er den kinoaktuell eller er den å få på dvd? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Den er ihvertfall kommet ut på DVD nå! Tror den er ferdig på the movies da! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Etter å ha lest denne tråden, er det noe som sier meg at lillebroren min på 10 år ikke burde å ha leid denne i helgen? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 jepp. absolutt ikke noe for en 10 åring, ikke 11 heller for den saksskyld. Eneste grunnen til at den fikk 11 er vel animasjonsstilen som lissom virker barnslig. Masse blod, sanseløs vold, dårlige moraler, ett språkbruk som er uten like...absolutt ikke noe for en tiåring. Men morsomt som F. var det, for meg iallefall (24) Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Det er ein konge film men burde hatt 15 år, ein del gråve ting der men konge film... Bra skreve (manus) Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 skal være helt enig , aldersgrensen er alt for lav sammenhengen i historien var sån bob bob lisom , men det var nokk morsome poenger til at filmen ble gøy , den får min anbefaling til en god kveld og noen pils Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Einig i at aldersgrensa burde ha vore høgare, kanskje 14 års aldersgrense. Eg synst filmen var ganske grotesk, masse banning og anna "skit". Ellers synst eg det var litt morosamt noken gongar i filmen da. "Nei, er hvertfall ikke forelsket i ei slik feit ku." "Får håpe ingen fikk den feite kua i hue a..." "Det var da i det minste bra at ingen fikk den feite kua i hue a" Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 likte filmen ganske gått til hva den egentlig hadlet om. var en veldig rar, men artig film, noe som reddet den for en dårlig terning Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Utrolig artig film, men jeg er enig med de som mener at 11-årsgrense er for lavt. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 11 år? alt for mye bannskap for småunger:P Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 håper ikke noen fikk den feite kua i hue... :!: Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) ... Endret 11. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå