Gå til innhold

Bare jeg som synes Terkel i Knipe var drøy?

Poor Leno

Anbefalte innlegg

Jeg har fått det for meg at det kun er _meg_ som synes Terkel i Knipe var en film med altfor mye unødvendig vold og banning +++!

ER det slik?

Jeg mener; Når det spøkes med at en jente tar selvmord pga. mobbing, noe som er utrolig aktuellt i disse dager, synes jeg spøken dras ALT for langt.

Filmen hadde kanskje vært ok med engelsk tale, og tegnefilm-animasjon, men når karakterene var såpass levende laget, ble det bare feil for meg!

Så; Er det noen der ute som er enig med meg, egentlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nåja, banningen og mobbingen var kanskje litt drøy. Men helt

grei underholdning for større barn(16/17+).

Men hva mener du med så levende figurer?

Eg synes hele animasjonen var tragisk, men det var

en del av filmen, og gjore hele konseptet morsomt.

Men men. Eg hadde lest mange negative og positive omtaler

før eg såg den, så med noe blandede meninger begynte eg å se den.

Personlig vil eg ikke se den igjen. Det holdt med en gang. Men filmen var morsom,

men ikke noe for unger i den aldersgrensa. Var det ikke elleve?

Det er umulig å være vittig uten å være litt ondskapsfull.
Lenke til kommentar

Altså, jeg mener på en måte; ikke _levende_ figurer, men de var _for_ levende for meg... på en måte :p

Hadde det vært "Itchy and Scratchy grafikk" hadde det vært mer akseptabelt, tror jeg.

og ja, det var satt 11 års-grense på filmen. (Jeg tror det var 7, eller 8 år i Danmark...) Hadde etter min mening vært, uten tvil, mye bedre med en sterk 16-års-grense!

Lenke til kommentar
I mine øyne kan man spøke med alt mellom himmel og jord.

Terkel I Knipe er en elendig film, totalt blottet for alt som heter humor. Jeg orket ikke å se den ferdig.

5035977[/snapback]

Ble litt bekymra når jeg så det du skrev der. Skal nemlig se den med noen venner som skryter av den, og når du(Som har peil på film) sier at den er dårlig, så blir jeg litt bekymret. Men nå er du mer moden og eldre enn oss da :p Så få vel bare få meg en egen mening av filmen etterkvart.

PS;Lars, du ligner på han fyren i filmstjerne, han het også lars, han gikk ut for 3-4 uker siden.

Lenke til kommentar

Ok, dette skal skrives ned:

Lars er moden!

Det skal nevnes at jeg ikke er verdens største fan av high school-komedier og lignende. Dette ble rett og slett for dumt. De jeg kjenner som ikke ser særlig mye film likte Terkel i Knipe.

Jeg hatet den.

Hadde han lignet på meg så hadde han vunnet filmstjerne.

Lenke til kommentar
Ok, dette skal skrives ned:

Lars er moden!

Det skal nevnes at jeg ikke er verdens største fan av high school-komedier og lignende. Dette ble rett og slett for dumt. De jeg kjenner som ikke ser særlig mye film likte Terkel i Knipe.

Jeg hatet den.

Hadde han lignet på meg så hadde han vunnet filmstjerne.

5036125[/snapback]

Tviler ikke :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...