Poor Leno Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jeg har fått det for meg at det kun er _meg_ som synes Terkel i Knipe var en film med altfor mye unødvendig vold og banning +++! ER det slik? Jeg mener; Når det spøkes med at en jente tar selvmord pga. mobbing, noe som er utrolig aktuellt i disse dager, synes jeg spøken dras ALT for langt. Filmen hadde kanskje vært ok med engelsk tale, og tegnefilm-animasjon, men når karakterene var såpass levende laget, ble det bare feil for meg! Så; Er det noen der ute som er enig med meg, egentlig? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Eg er enig med deg. Hadde filmen hatt høgare aldersgrense ville det vel vært OK, men eg synest ikkje den passar seg 11-åringar. Trur det er ein tråd om denne filmen forresten Lenke til kommentar
kdog Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Var ikke på høyde med de mer lune Dreamworks og pixar-filmene, nei. Orginalspråket er dansk, så norsk er god nok dubbing for min del. Kanskje ikke den beste storyen, men god nok underholdning om man ikke har betalt for mye. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jeg synes det var drøyt som 11årsgrense ja. Men ellers? neh. Og hvorfor om jeg tør spør, hadde det vært bedre med engelsk tale? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Det var enda litt av grunnen til at jeg ikke likte filmen, det med 11 års-grensen! Jeg sa at det hadde vært bedre med engelsk tale, pga. av at det hadde virket litt mindre virkelig! =) Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Jeg synes de dro spøkene for langt. De tuller med svært alvorlige temaer. Og 11års grense er helt bak mål Endret 20. oktober 2005 av Uderzo Lenke til kommentar
nomore Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Nåja, banningen og mobbingen var kanskje litt drøy. Men helt grei underholdning for større barn(16/17+). Men hva mener du med så levende figurer? Eg synes hele animasjonen var tragisk, men det var en del av filmen, og gjore hele konseptet morsomt. Men men. Eg hadde lest mange negative og positive omtaler før eg såg den, så med noe blandede meninger begynte eg å se den. Personlig vil eg ikke se den igjen. Det holdt med en gang. Men filmen var morsom, men ikke noe for unger i den aldersgrensa. Var det ikke elleve? Det er umulig å være vittig uten å være litt ondskapsfull. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Altså, jeg mener på en måte; ikke _levende_ figurer, men de var _for_ levende for meg... på en måte Hadde det vært "Itchy and Scratchy grafikk" hadde det vært mer akseptabelt, tror jeg. og ja, det var satt 11 års-grense på filmen. (Jeg tror det var 7, eller 8 år i Danmark...) Hadde etter min mening vært, uten tvil, mye bedre med en sterk 16-års-grense! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 I mine øyne kan man spøke med alt mellom himmel og jord. Terkel I Knipe er en elendig film, totalt blottet for alt som heter humor. Jeg orket ikke å se den ferdig. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Enig med deg der altså... Satt for det meste med en dårlig magefølelse... Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 I mine øyne kan man spøke med alt mellom himmel og jord. Terkel I Knipe er en elendig film, totalt blottet for alt som heter humor. Jeg orket ikke å se den ferdig. 5035977[/snapback] Ble litt bekymra når jeg så det du skrev der. Skal nemlig se den med noen venner som skryter av den, og når du(Som har peil på film) sier at den er dårlig, så blir jeg litt bekymret. Men nå er du mer moden og eldre enn oss da Så få vel bare få meg en egen mening av filmen etterkvart. PS;Lars, du ligner på han fyren i filmstjerne, han het også lars, han gikk ut for 3-4 uker siden. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Ok, dette skal skrives ned: Lars er moden! Det skal nevnes at jeg ikke er verdens største fan av high school-komedier og lignende. Dette ble rett og slett for dumt. De jeg kjenner som ikke ser særlig mye film likte Terkel i Knipe. Jeg hatet den. Hadde han lignet på meg så hadde han vunnet filmstjerne. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Ok, dette skal skrives ned:Lars er moden! Det skal nevnes at jeg ikke er verdens største fan av high school-komedier og lignende. Dette ble rett og slett for dumt. De jeg kjenner som ikke ser særlig mye film likte Terkel i Knipe. Jeg hatet den. Hadde han lignet på meg så hadde han vunnet filmstjerne. 5036125[/snapback] Tviler ikke Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hadde han lignet på meg så hadde han vunnet filmstjerne. 5036125[/snapback] Høhø. Du er bare sur fordi du røk ut av filmstjerne :---P Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Skal ikke ta alt for alvorlig.. Denne filmen var jo bare ubermorsom! Men hadde som sagt passet bedre med 15 årsgrense på filmen. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jeg ser på en del såkalte "sjeldne" filmer og likte denne filmen ganske godt. Lo noen flere ganger enn normalt under visningen. Spesielt av sjømannen. Yarr! Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 har veldig lyst å se den.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Filmen eier, IMO. Liker at de drar spøkene "litt for langt" Lenke til kommentar
diversity Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Er kanskje litt drøy for 11 åringer.. Men jeg synes den var evig fet Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Terkel i knipe er en helt genial film, kanskje mer ment for ungdommer enn 11-åringer ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå