bandit Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Har et lite prob. med min C35: Batteriindikatoren har "hengt" seg opp på oppladingsindikasjonen. Det ser ut som den lader opp når laddeledninga IKKE er i. Synest oxo at Batteriet tapper seg meget raskt ut!! Noen som har vært borti dette, evnt vet løsning!!??! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Prøv først å ta ut batteriet, og sett det inn igjen. Hvis ikke det hjelper: Prøv å sende telefonen inn til service. Det er gratis innen to år etter du kjøpte den. (i hht. Reklamasjon/Kjøpsloven) På service legger de inn siste utgave av programvaren. Det er fjernet en del bugs og lagt til noen ekstra valg i menyene etc. Batteritiden på min C35 er også veldig dårlig. Selv om jeg har god dekning hele tiden så varer standby ca 1-2 døgn. Taletiden kan være opp mot 30min. Siden jeg har brukt batteri-vedlikelolds-funksjonen ofte, og batteriet fortsatt er dårlig gikk jeg til butikken for å få et nytt batteri. Jeg fikk et splitter-nytt med en gang, men det var nesten like dårlig. Muligens er det LiIon batteriet på 600mAh en del bedre enn det orginale NiMH 500mAh-batteriet. Så hvis du skal ha nytt batteri bør du vurdere å gi et mellomlegg for å få det LiIon-batteriet. Jeg vurderer heller å skaffe med en ny telefon i stedet for å plages lengre. Lenke til kommentar
molna Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Jeg hadde et 1100mAh-batteri på min c35 og m35, det har standby på ca 340 timer og er av typen Li-Ion som kan klatt-lades. Vet ikke om det selges i norge. Selges som S35-batteri, men funker fint på c35/m35. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Quote: On 2001-11-30 15:30, molna skrev:Jeg hadde et 1100mAh-batteri på min c35 og m35, det har standby på ca 340 timer og er av typen Li-Ion som kan klatt-lades.Vet ikke om det selges i norge. Selges som S35-batteri, men funker fint på c35/m35. kan jeg få kjøpe dette batteriet av deg? Lenke til kommentar
molna Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Har solgt de mobilene, men jeg har en sponsor-avtale med et tysk mobiltilbehør-firma, så jeg kan selvsagt skaffe. Det de selger nå, er et 1000mAh Li-ion-batteri med standby på 360 timer. Det er av samme størrelse som det originale. (http://www.ble-computer.de/handyman/siemens_c35.htm) Du kan få kjøpe det for 300,- inkl frakt. (jeg foretar neste bestilling 10.desember, så svar innen da, mail meg på [email protected] ) Lenke til kommentar
FutureX Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Kjøp heller Z1010 og pælm det dritet du har Lenke til kommentar
levlex Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Det var morsomt de tre første gangene, men et sted går grensen...... Lenke til kommentar
FutureX Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Det var morsomt de 20 første gangene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå