eKoFiSK Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Skal lage en liten maskin som jeg kan kose meg med diverse emulatorer på, og det passer best foran TVen. Derfor lurte jeg på hva som skal til for å bruke TVen som pcskjerm. Har ett GeForce MX 400(usikker på nummeret), holder det? Ja, det har S-video, men har aldri fått det til å virke på tven, har brukt s-video til kompositt overgang da. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 GeForce MX 400 skal halde i massevis for emulator. Og S-Video er det du må ha for å vise på TVen, så du har nok alt du trenger Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Hurra! Hva med kabler og sånt? Noen som vet hvor stor en NES maskin er? Tenkte på å putte pcen inn i en sånn. Evt. en SNES, hvis den er større. Til nød en Sega (ikke no Dreamcast tull ) Endret 20. oktober 2005 av eKoFiSK Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hurra! Hva med kabler og sånt? Noen som vet hvor stor en NES maskin er? Tenkte på å putte pcen inn i en sånn. Evt. en SNES, hvis den er større. Til nød en Sega (ikke no Dreamcast tull ) 5035679[/snapback] Er det noe slik du har tenkt deg? Se forøvrig http://www.mini-itx.com/ for inspirasjon. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå