idioten Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 har tittet litt rundt her inn og kan ikke finne noen kjøp og salg avdeling her... finnes det? for eksempel hvis jeg vil selge (eller kjøpe) en harddisk. kan jeg skrive det her under Lagringsmedier? grunnen til at jeg spørr er at jeg som regel blir faste brukere av slike forum som dette steike forbanna hvis jeg legger ut en annonse her også er det en egen avdeling for annonser. takk for svar Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 bruktmarked.no Lenke til kommentar
am3k Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Da har trådstarter fått svar på sitt spørsmål. Vi har ikke noen egen del under forumet som tar for seg kjøp og salg, til dette har vi bruktmarkedet. Har du spørsmål vedr. verdi av noe du skal selge kan du ta dette opp her. Merk deg dog at vi har egne retningslinjer for bruk av den kategorien (du finner mer info i selve kategorien), samt at #6 i forumets retningslinjer forbyr all form for reklame på forumet. For øvrig elending bruk av emnefeltet, les mer om bruk av emnefelt her Endret 20. oktober 2005 av am3k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg