Zafar Iqbal Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Vær gangg jeg formaterer maskinen mister jeg noen e-post adresser. Prøver som regel å kopiere dem inn i notepad eller noe slikt. Men har hørt at man kan kopiere en fil (*.pst??) som innheolder informasjonen om e-post adressene som kan legges inn etter formatering og vips har du alle e-post adressene inne. Noen som kan hjelpe. Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 22. august 2002 Forfatter Del Skrevet 22. august 2002 mener selvfølgelig e-post i emnet for de som hadde tenkt å komentere det. og det er adresseboken i Outlook jeg tenker på. Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 outlook: Fil - importer og eksporter - eksporter til en fil - personlig mappefil - velg så eksport av kontakter, mailer osv.. omvendt når du skal importere... i address book: Fil - eksporter - adressebok (wab) håper dette hjelper! Trenger vel dessuten ikke å eksportere... Filene legges seg i c:documents and settingsbrukernavnlocal settingsapplication datamicrosoftoutlook kopier filen(e) herfra.. samme filen som blir eksportert.. filene til outlook express ligger i mappen ...local settingsapplication dataidentitiesmasse tall og bokstavermicrosoftoutlook express For å importere disse kan du velge import i begge programmer... håper dette er til nytte for noen.. beklager at dette er såpass rotete oppsatt Lenke til kommentar
EC Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Feipostet. Ikke annet om data, men programvare. Du vet hva som skjer da... -y- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg