Gå til innhold

mmc og push-to-talk i 6681

Anbefalte innlegg

fikk 6681 idag i gave..

den er ganske bra..

mye bedre enn min gammele 6670..

et par tiung jeg lurer på..

hvorfor kan ikke bruke MMC kort fra 6670 i 6681..

6681 leser ikke MMC kort fra 6670..

kortet er kjøpt i pakistan og er på 256 MB..den er fungert bra på 6670..men 6681 klarer ikke å lese den..

og hvor er PUSH-TO-TALK funksjonen i 6681?

håper at jeg svar snart..

venter....

takk..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg vet bruker også 6670 dual voltage, så det er ingen grunn til at det ikke skal fungere. Har du prøvd å formatere kortet?

Push to talk har en knapp på siden, men verken telenor eller netcom støtter denne funksjonen i nettet sitt. Gjerne send de en mail og spør om hvorfor.

Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet bruker også 6670 dual voltage, så det er ingen grunn til at det ikke skal fungere. Har du prøvd å formatere kortet?

5036321[/snapback]

Tviler på det. 6670 er enkelt og greit samme mobil som 7610, som kom med den eldre standarden av RS-MMC, men fungerer selvfølgelig også med DV-kort.

Lenke til kommentar

okey..jeg fant ut hvor problemet ligger..6681 støtter rmmc på 1,8 V men 6670 støtter rmmc på 2,8-3,6 V derfor støtter ikke 6681 RMMC fra 6670..

et spørsmål til..

jeg har over 1000 meldinger på min 6670 som jeg vil ha i min 6681..

jeg har prøvd å ta backup av meldinger i 6670 med Nokia PC suite og overføre dem til 6681 men Nokia PC suite finner ikke backup fra N6670..ser ut som at den nye versjon av nokia pc suite eller symbian som er i Nokia 6681 støtter ikke back-up format fra nokia 6670..

har noen av dere oppleved noen slik?

hvis ja, hvordan har dere løst prblemet?

eller noen forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...